تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
2

پدافند غیر عامل از اهمیت ویژه ای برخوردار است

  • کد خبر : 10966
  • 09 آبان 1398 - 11:38
پدافند غیر عامل از اهمیت ویژه ای برخوردار است

پدافند غیر عامل به معنای مجموعه اقدامات غیر مسلحانه است

به گزارش هرمزگان امروز: جلسه شورای پدافند غیر عامل شهرستان با حضور مهندس قمی رئیس حقوقی و بازرسی سازمان پدافند غیر عامل کشور ، عزیزاله کناری فرماندار شهرستان بندرعباس و محسن زینلی تختی مدیرکل پدافند غیر عامل استان در محل سالن کنفرانس فرمانداری تشکیل گردید.

فرماندار بندرعباس در این جلسه ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت: پدافند غیر عامل نوعی دفاع بدون سلاح است که بکارگیری جنگ افزار در آن وجود ندارد و با اجرای آن می‌توان از وارد شدن خسارات مالی ، تجهیزاتی و تلفات انسانی جلوگیری نمود و یا میزان خسارات و تلفات را به حداقل ممکن کاهش داد.

وی در ادامه افزود: اگر در امر پدافند غیر عامل غفلت کنیم ضربات و خسارات جبران ناپذیری بر ما وارد خواهد شد به همین منظور ادارات و سازمانها باید به این موضوع اهمیت بیشتری دهند و خود را برای هر گونه تهدیدی از سوی دشمن آماده سازند.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: پدافند غیر عامل به معنای مجموعه اقدامات غیر مسلحانه است که موجب افزایش بازدارندگی ، کاهش آسیب پذیری ، ارتقای پایداری ملی و تسهیل در امر مدیریت بحران در برابر تهدیدات نظامی دشمن می شود که لازم است کلیه ادارات ، سازمانها ، نهادها و شرکت های دولتی با جدیدت بحث پدافند غیزعامل را دنبال کنند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=10966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.