تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
3

پاس داشت مقام عالی شهدا، اشاعه دهنده ارزش های ایثار در جامعه

  • کد خبر : 14561
  • 16 بهمن 1398 - 12:04
پاس داشت مقام عالی شهدا، اشاعه دهنده ارزش های ایثار در جامعه

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: فرهنگ ایثار و شهادت یک سرمایه جاوید است و باید از آن حراست و پاسداری کنیم.

به گزارش هرمزگان امروز: به مناسبت گرامی داشت ایام الله دهه مبارک فجر، سردار ” مسعود زاهدیان ” به همراه فرمانده انتظامی استان، دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور ، دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر استان ، رئیس حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و معاون دادستان با خانواده شهید والامقام “اصغر حیدری” از شهدای مبارزه با مواد مخدر استان دیدار کردند.

وی در این دیدار ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و شهیدان عرصه امنیت اظهار داشت: پاس داشت مقام عالی شهدا در حقیقت اشاعه دهنده ارزش های ایثار و پایداری در جامعه است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به اینکه دفاع از آرمان ها و اهداف شهدا وظیفه ای بر دوش همه مسئولان و اقشار مختلف جامعه است، افزود: ملت سرافراز ایران با درس آموزی از شهدا و ایثارگران، راه شرف و ایستادگی را پیدا کردند.

سردار زاهدیان بیان داشت: فرهنگ ایثار و شهادت یک سرمایه جاوید است که باید ضمن حراست و پاسداری، آن را در همه ابعاد زندگی نهادینه کرده و سرلوحه کار خویش قرار دهیم.

وی داشته های کشور و انقلاب را مرهون خون شهدا و صبر و مقاومت خانواده های این عزیزان دانسته و خاطر نشان کرد : با فداکاری های شهدا و خانواده های آنان کشور به عزت و اقتدار در سطح جهان و منطقه رسیده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بیان این که همه می دانیم که امنیت امروز را مدیون خون شهدا هستیم تصریح کرد : شهدا به واقعیت نعمت امنیت پی برده و برای آن مظلومانه جان خود را فدا کردند، ما نیز باید رهرو و ادامه دهنده راه آنان باشیم.#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.