تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
4

ورزش باعث می شود ناهنجاریهای اجتماعی کاهش یابد

  • کد خبر : 10210
  • 16 مهر 1398 - 9:34
ورزش باعث می شود ناهنجاریهای اجتماعی کاهش یابد

فرماندار بندرعباس توجه ویژه ای به بحث ورزش دارد و از کلیه فعالیت های ورزشی حمایت می کند.

به گزارش هرمزگان امروز: جلسه شورای ورزش همگانی شهرستان به ریاست عزیزاله کناری فرماندار با حضور محمود رضا امیاری مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان ، آقای خادمی معاونت اداره کل ورزش و امین رئیسی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس درمحل سالن کنفرانس فرمانداری تشکیل گردید.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان هرمزگان در این جلسه اظهار داشت: فرماندار بندرعباس توجه ویژه ای به بحث ورزش دارد و از کلیه فعالیت های ورزشی حمایت می کند.

وی در ادامه گفت: اداره کل ورزش آمادگی لازم را برای اجرای برنامه های هفته تربیت بدنی دارد و با مشارکت همه دستگاههای اجرایی و ارگانها با انجام برنامه های متنوع شور و نشاط را در شهرستان بندرعباس و استان ایجاد خواهیم کرد.

این مقام مسئول بیان داشت: تمامی ادارات استان و شهرستان در طول سال با اداره ورزش همراه هستند و برای ارتقا و پیشرفت ورزش در کنار اداره ورزش تلاش می کنند.

عزیزاله کناری فرماندار بندرعباس نیز در پایان جلسه در شروع سخنان خود ضمن تشکر از اداره ورزش شهرستان بندرعباس جهت اجرای برنامه های مطلوب و موثر در سطح شهرستان اظهار داشت: خدمات و تلاش های اداره کل ورزش استان قابل تقدیر است و با ورود خود در تمام زمینه ها باعث گردیده در سطح ملی و بین المللی افتخاراتی را برای استان و شهرستان بندرعباس به ارمغان بیاورند.

وی در ادامه افزود: ورزش می تواند مقدمه ای باشد برای همه خوبیهای جامعه و در کلیه مراحل زندگی ما نقش دارد و باعث می شود ناهنجاریهای اجتماعی کاهش یابد.

فرماندار بندرعباس در پایان تصریح کرد: اداره کل ورزش در راستای توسعه ورزشهای محلی و ساحلی به اداره ورزش بندرعباس کمک کند تا بتوان در بخش آقایان و بانوان افتخار کسب کنیم.

لازم بذکر است در پایان این جلسه حکم مسئول ورزش بانوان شهرستان بندرعباس توسط عزیزاله کناری فرماندار به سرکارخانم فلاح اهدا گرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=10210

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.