تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
3

واگذاری ۶۶۲۹ فقره انشعاب رایگان به مددجویان هرمزگانی

  • کد خبر : 13645
  • 19 دی 1398 - 10:45
واگذاری ۶۶۲۹ فقره انشعاب رایگان به مددجویان هرمزگانی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان گفت: شش هزار و ۶۲۹ خانوار از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان در ۹ ماهه امسال از خدمت دریافت رایگان انشعاب آب، برق و گاز بهره‌مند شدند.

به گزارش هرمزگان امروز: احمد پایان، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان در این خصوص اظهار داشت: شش هزار و ۶۲۹ خانوار از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان در ۹ ماهه امسال از خدمت دریافت رایگان انشعاب آب، برق و گاز بهره‌مند شده‌اند که ۶۱ درصد از این انشعابات واگذارشده در مناطق روستایی بوده است.

پایان بابیان این موضوع که خدمات حمایتی متنوعی در راستای توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت انجام می‌شود ،گفت: در این دوره زمانی شرایط بهره‌مندی مددجویان هرمزگانی از دو هزار و ۸۶۴ انشعاب آب، سه هزار و ۶۱۵ انشعاب برق و ۱۵۰ انشعاب گاز توسط این نهاد فراهم‌شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان ادامه داد: همچنین مددجویان تحت حمایت که برای اولین بار اقدام به ساخت مسکن می‌کنند از پرداخت هزینه پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری معاف هستند که از ابتدای سال تاکنون یک هزار و ۹۲ خانوار از این خدمت نیز بهره‌مند شدند.

وی خاطرنشان کرد: خدمات معافیت بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر معافیت مددجویان تحت حمایت کمیته امداد از پرداخت هزینه انشعابات آب، برق و گاز، پروانه ساختمانی، فاضلاب و عوارض شهرداری برای اولین بار می‌باشد که از زمان اجرائی شدن آن همکاری‌های خوبی از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط در ارائه خدمات رایگان به مددجویان با کمیته امداد صورت گرفته است.

پایان گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، کمیته امداد با ارائه خدمات هدفمند و در جهت برقراری عدالت اجتماعی به‌خصوص در مناطق محروم تلاش می‌کند تا دهک‌های پایین جامعه و بخصوص نیازمندان واقعی از خدمات حمایتی مناسبی بهره‌مند شوند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=13645

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.