تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
12
ما از پویش مطالبه‌گری هنرمندان مینابی استقبال و حمایت می‌کنیم

واکنش مدیرکل فرهنگ و ارشاد به پویش بی مهری ها به فرهنگ و هنر میناب رامتوقف کنید

  • کد خبر : 22495
  • 23 شهریور 1399 - 16:28
واکنش مدیرکل فرهنگ و ارشاد به پویش بی مهری ها به فرهنگ و هنر میناب رامتوقف کنید
رضا کمالی زرکانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در خصوص این پویش اعلام کرده که : ما از پویش مطالبه‌گری هنرمندان مینابی استقبال و حمایت می‌کنیم و آن را در مسیر خواسته‌هایی می‌دانیم که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان نیز به دنبال تحقق آن است.

به گزارش هرمزگان امروز ۲۳ شهریورماه هنرمندان مینابی در واکنش به قرار نگرفتن شهر میناب در جمع شهرهای خلاق کشور با ایجاد پویشی در سایت پویش مردم هرمزگان که یک بستر مستقل جمع آوری امضا در استان هرمزگان است اعتراض خود را به این موضوع نشان داده اند و از وزیر محترم ارشاد درخواست کردند که به این موضوع ورود نماید.

این پویش توسط حبیب اله ناصری یکی از هنرمندان مطرح میناب ایجاد شده و تا ساعت تحریر این خبر ۳۰۰ نفر این پویش را امضا نمودند.

در بخشی از بیانیه ی این پویش آمده : ما به عنوان جمعی از اهالی فرهنگ و هنر میناب که دل در گرو این خاک زرخیز داریم، ضمن ابراز تاسف نسبت به بی توجهی به ظرفیت های فرهنگی و هنری میناب در تعیین شهرهای خلاق استان و بی مهری هابه زیرساخت های هنری، کوتاهی و تعلل در این زمینه را به هیچ عنوان قابل توجیه ندانسته و از همه دستگاه‌های مسئول مصرانه می‌خواهیم نسبت به رفع مشکلات موجود در این راستا اقدام کنند.

متن کامل بیانیه را میتوانید در این لینک مشاهده نمایید.

واکنش مدیرکل فرهنگ و ارشاد به پویش بی مهری ها به فرهنگ و هنرمیناب رامتوقف کنید

رضا کمالی زرکانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان واکنش جالبی را در خصوص این پویش ابراز کرده است.وی در گفتگو با خبرگزاری فارس در هرمزگان اعلام کرده که : ما از پویش مطالبه‌گری هنرمندان مینابی استقبال و حمایت می‌کنیم و آن را در مسیر خواسته‌هایی می‌دانیم که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان نیز به دنبال تحقق آن است. هنرمندان مینابی دین بزرگی بر فرهنگ این استان دارند همان طور که هنرمندان همه شهرهای این استان در حفظ و حراست از فرهنگ و هنر آن کوشیده‌اند. همه تلاش و توان ما برای توسعه فرهنگی هرمزگان در ابعاد مختلف است و در این راه دستان همه هنرمندان را به گرمی می‌فشاریم.

از شورای شهر و شهرداری میناب نیز برادرانه می‌خواهم که ما را در زمینه توسعه فعالیت‌های فرهنگی و ایجاد زیرساخت‌های این بخش همراهی کنند. از سوی دیگر از شهرداران شهرهایی که به خوبی پای کار توسعه فعالیت‌ها و زیرساخت‌های فرهنگی شهر خودشان آمدند، صمیمانه سپاسگزاریم و امیدواریم بتوانیم با تکمیل آنچه وعده داده شده است، گام کوچکی در این زمینه برداریم.

حال باید منتظر ماند و مشاهده کرد که درخواست مردم میناب توسط مسئولان پیگیری خواهد شد یا خیر

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=22495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.