تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
4

واریز ۱۹۴ میلیارد ریال به‌حساب مدارس شبانه‌روزی هرمزگان

  • کد خبر : 14807
  • 26 بهمن 1398 - 10:18
واریز ۱۹۴ میلیارد ریال به‌حساب مدارس شبانه‌روزی هرمزگان

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان گفت: با تأکید وزیر آموزش‌وپرورش، مبلغ ۱۹۴ میلیارد ریال از محل هدفمندی یارانه‌ها به‌حساب ۲۲۰ مدرسه شبانه‌روزی هرمزگان واریز شد.

به گزارش هرمزگان امروز: موسی‌دادی زاده سرخائی ضمن قدردانی از وزیر آموزش ‌و پرورش گفت: با پیگیری‌ها و بازدیدهای میدانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع و مدیرکل بودجه وزارت آموزش‌وپرورش از مدارس شبانه‌روزی استان هرمزگان، مبلغ ۱۹۴ میلیارد ریال به‌حساب مدارس استان واریز شد.

وی افزود: این مبلغ از محل هدفمندی یارانه‌ها و در راستای تحقق عدالت آموزشی برای دانش آموزان ۲۲۰ مدرسه شبانه‌روزی در مناطق کمتر توسعه‌یافته استان هرمزگان اختصاص‌یافته است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان بابیان اینکه ۲۹ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در مقاطع متوسطه اول و دوم در مدارس شبانه‌روزی استان مشغول به تحصیل هستند، گفت: مطابق برنامه‌ریزی صورت گرفته و براساس جمعیت دانش‌آموزی و پراکندگی مدارس در شهرستان‌های مختلف استان، مبلغ۵۰ الی۲۴۰ میلیون تومان به مدارس شبانه‌روزی واریز شد که مدارس شبانه‌روزی می‌توانند در زمینه‌های مختلف رفاهی، غذایی، آموزشی و غیره از مبالغ واریزی برای دانش آموزان مدارس خود هزینه کنند.

دادی‌زاده بااشاره به رونداجرائی شدن و تخصیص این بودجه به مدارس شبانه‌روزی، گفت: مکاتبات متعددی با وزارت آموزش‌وپرورش انجام شد و بازدیدهای میدانی مختلفی تا دورترین روستاهای شبانه‌روزی بشاگرد از طرف نمایندگان وزارت آموزش‌وپرورش در شش‌ماهه گذشته صورت گرفته است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14807

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.