تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
5

واحدهای صنعتی هر چه سریعتر در سامانه توانیران اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کنند

  • کد خبر : 21903
  • 05 شهریور 1399 - 10:26
واحدهای صنعتی هر چه سریعتر در سامانه توانیران اطلاعات مورد نیاز را تکمیل کنند
رئیس اداره صنایع غیرفلزی ومسئول توسعه ساخت داخل سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اعلام کرد: نهضت ساخت داخل به عنوان مهمترین راهبرد جهش تولید به منظور حمایت از واحدهای تولیدی است.

به گزارش هرمزگان امروز: مریم معماری افزود: پیش نیاز اصلی این حمایت در اختیار داشتن اطلاعات کامل محصولات تولیدی واحدهای صنعتی است .

وی تصریح کرد: اطلاعات واحدهای تولیدی در سامانه توانیران به نشانی www.tavaniran.ir درج شده است ولی این کافی نیست و نیاز است واحدهای تولیدی استان با مراجعه به آدرس مذکور نسبت به بروزرسانی اطلاعات واحد و محصولات تولیدی خود اقدام نمایند.

معماری در ادامه افزود: مقرر است اطلاعات این سامانه مبنای تصمیم گیری در خصوص امکان تامین اقلام مورد نیاز کشور است و با توجه به آن مقرر شده است که از واردات کالاهای مشابه و خروج ارز جلوگیری بعمل آید.

وی بیان داشت: عدم درج اطلاعات دقیق محصولات واحدها، منجر به عدم شناسایی اقلام تولیدی آن واحدها شده و به طبع آن منجر به عدم برخورداری از حمایت های آتی در خصوص جلوگیری از واردات کالاهای مشابه خواهد شد.

رئیس اداره صنایع غیر فلزی سازمان در پایان با بیان اینکه مقتضی است واحدهای صنعتی تا تاریخ ۱۰ شهریور نسبت به بروزرسانی دقیق اطلاعات فنی مربوط به محصولات در سامانه توانیران اقدام نمایند؛ تاکید کرد: این سامانه بعنوان یک ابزار متمرکز جهت به روز رسانی نیازمندیها وتوانمندیها در فرآیند نهضت ساخت داخل در دسترس ذینعفان بوده و امکانات دیگری هم را که همه واحدها پس از ثبت اطلاعات کامل محصولات خود می توانند از این امکانات برخوردارشوند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=21903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.