تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
7

همه فعالیت‌های شهرداری کاملاً زیر ذره‌بین شورا قرار دارد

  • کد خبر : 6177
  • 07 مرداد 1398 - 10:30
همه فعالیت‌های شهرداری کاملاً زیر ذره‌بین شورا قرار دارد

بندرعباس پیشانی اقتصادی و نقطه حساسی برای کشور است افزود: به همین دلیل همه فعالیت‌های شهرداری کاملاً زیر ذره‌بین شورا قرار دارد و نمی شود فعالیت های آن را نادیده گرفت.

به گزارش هرمزگان امروز، در یکصد و بیست و هشتمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس که با موضوع اصلی تصویب تفریغ بودجه سال ۹۷ شهرداری برگزار شد، مجید عسکری زاده، رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر با بیان اینکه بندرعباس پیشانی اقتصادی و نقطه حساسی برای کشور است افزود: به همین دلیل همه فعالیت‌های شهرداری کاملاً زیر ذره‌بین شورا قرار دارد و نمی شود فعالیت های آن را نادیده گرفت.
عسکری زاده ضمن تقدیر از مجموعه شهرداری به دلیل فعالیت‌های مهم اقتصادی در این شرایط بحرانی و تحریم‌های سخت خاطرنشان کرد: باید از همه تلاش‌های انجام شده بابت آبادانی و فعالیت های عمرانی انجام شده در شهرداری تقدیر کرد.
وی با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته هیچ کدام از مجموعه های شهرداری نخواسته اند که کم کاری کنند یادآور شد: همه تلاششان این بود که در جهت توسعه شهر و خدمت‌رسانی به مردم گام بردارند.
رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر با تأکید بر اینکه همه اعضای شورا، نظارت کامل بر عملکرد شهرداری داشته‌اند اظهار داشت: شورای شهر هیچ وقت نخواسته است که مشکلی برای شهرداری ایجاد کند و در همه شرایط به دنبال کمک به شهرداری بوده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=6177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.