تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
2

هماهنگی و همکاری تمامی اعضای شورا در سال پایانی به دنبال نشان دادن جایگاه حقیقی شورا

  • کد خبر : 21805
  • 03 شهریور 1399 - 11:02
هماهنگی و همکاری تمامی اعضای شورا در سال پایانی به دنبال نشان دادن جایگاه حقیقی شورا
رئیس جدید شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: سال پایانی شورا بسیار مهم است و امیدوارم با هماهنگی و همکاری تمامی اعضای شورا در سال پایانی جایگاه حقیقی شورا را به همگان نشان دهیم و این هدف بدون همدلی و همکاری یکدیگر محقق نمی شود.

به گزارش هرمزگان امروز: اسلام باوقار در یکصد و هشتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس، با تشکر از خانم جراره رئیس سابق شورای شهر بندرعباس و همچنین تشکر از هیئت رئیسه سال سوم دوره پنجم شورا گفت : از اعتمادی که به بنده شد سپاسگزارم و امیدوارم بتوانم جواب این اعتماد را با عملکرد مناسب بدهم.

وی ادامه داد: سال پایانی شورا بسیار مهم است و امیدوارم با هماهنگی و همکاری تمامی اعضای شورا در سال پایانی جایگاه حقیقی شورا را به همگان نشان دهیم و این هدف بدون همدلی و همکاری یکدیگر محقق نمی شود.

رئیس جدید شورای اسلامی شهر بندرعباس اظهار کرد: امیدوارم اعضای هیئت رئیسه جدید برای خدمتگزاری مردم همدل شوند و برای تحقق آن گام برداریم.

وی با تشکر از رضا حیدری زاده و فیصل دانش که به واسطه داوطلبی اسلام باوقار از نامزدی ریاست شورا انصراف دادند، تصریح کرد: امیدوارم بتوانم از تجارب این دو عضو باسابقه شورا استفاده کنم.

درادامه جلسه فیصل دانش، نائب رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس افزود: خانم جراره بسیاری از جاها یک تنه ایستاد و کار شورا را پیش برد و واقعا عملکرد یکساله جراره بر صندلی ریاست شورا جای تقدیر دارد.

دانش با تقدیر از برگزاری یک انتخابات بدون تنش و در کمال آرامش، تصریح کرد: قصد نامزدی برای ریاست شورای شهر داشتم اما احساس کردم اگر کوتاه بیایم آرامش بیشتری بر شورا حکمفرما می شود گرچه رایزنی های سیاسی و لابی های شورایی شد اما تصمیم گرفتم برای ریاست نامزد نشوم.

وی ادامه داد: باید افراد موثر و مفیدی برای کمیسیون ها انتخاب شوند تا بتوانیم اهداف عالی که همان خدمت صادقانه به مردم است، پیش رود.

دانش بیان کرد: شورای شهر محل رفتارهای تند سیاسی نیست بلکه نهادی اجتماعی است گرچه برای رأی گیری های نشست هایی برگزار می شود اما این نشست ها کار سیاسی تلقی نشود و شورا با رفتارش می تواند نشان دهد که محل خدمت به مردم است.

در ادامه جلسه اسماعیل بواشه، عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان کرد: هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بندرعباس در یکسال گذشته اتفاقات خوبی رقم زد و برای نخستین بار از شهردار طرح سوال شد و این موضوع قدم بزرگی بود.

بواشه تصریح کرد: وظیفه ذاتی اعضای شورا نظارت بر رفتار شهردار و شهرداری است و بنده و سایر اعضا با قدرت بیشتر و انگیزه مضاعف تلاش کنیم.

وی در پایان گفت: قصد بنده از کاندیدا شدن برای ریاست شورا ادامه راه هیئت رئیسه قبلی بود اما امیدوارم باوقار این مسیر را ادامه دهد که اطمینان دارم.

فاطمه جراره، رئیس سابق شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: یکسال گذشته با کمک و همراهی تمامی اعضای شورا سپری کردیم و امیدوارم در یکسال باقیمانده شورای شهر به سمتی برود که انتظارات شهروندان محقق شود.

جراره با اشاره به اینکه نظارت بر شهرداری و ارائه خدمات مناسب تر انتظار تمامی شهروندان است، اضافه کرد: برای پیشرفت شورا در دوره پایان هر کمکی از بنده خواسته شود، در خدمت خواهم بود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=21805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.