تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
4
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس:

هشتمین مرحله سهمیه اعتباری وانت بارهای بنزینی دارای پروانه فعالیت درون شهری واریز شد

  • کد خبر : 22795
  • 12 آبان 1399 - 13:34
هشتمین مرحله سهمیه اعتباری وانت بارهای بنزینی دارای پروانه فعالیت درون شهری واریز شد
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، گفت: هشتمین مرحله واریز سهمیه اعتباری وانت بارهای بنزینی درون شهری که ساماندهی شده و برای هر جابجایی بار اقدام به ثبت بار برگ مینمایند، صبح امروز واریز شد.

به گزارش هرمزگان امروز ، حسین اخلاقی با بیان اینکه تنها به ناوگان دارای پروانه فعالیت سوخت تخصیص داده می شود، خاطر نشان کرد: ناوگانی که از طریق معاونت بار و کالای سازمان پروانه فعالیت دریافت کرده اند، با مراجعه به سامانه www.utcms.ir (سامانه مدیریت مرکزی حمل و نقل درون شهری و حومه ای) و ثبت نام، در صورت داشتن شرایط مشمول دریافت سهمیه سوخت ماهانه بصورت اعتبار ریالی خواهند بود.

اخلاقی با اشاره به الزام دریافت باربرگ برای رانندگان وانت بارهای شهری جهت هر جابجایی بار و فعالیت خود در سطح شهر، خاطر نشان کرد: سهمیه اعتباری سوخت در صورت صدور باربرگ‌ تا سقف مشخص قابل افزایش است.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری بندرعباس، تصریح کرد: سهمیه های اعتباری مهر ۹۹ وانت بارهای ثبت نام شده در سامانه www.utcms.ir، برای وانت بارهای تک سوز پرمصرف ۳۰۰ هزار تومان، و دوگانه سوز پر مصرف ۱۹۵ هزار تومان می باشد.

اخلاقی ادامه داد: همچنین برای وانت بارهای تک سوز کم مصرف مبلغ ۲۲۵ هزار تومان، و تک سوز پر مصرف مبلغ ۱۳۵ هزار تومان سهمیه اعتباری در نظر گرفته شده و به کارت های اعتباری مالکان خودرو وانت واریز شده است.

این مسئول تاکید کرد: رانندگان برای استفاده از سهمیه اعتباری بنزین فقط از دستگاه مخصوص پرداخت قرمز رنگ داخل جایگاه ها ی سوخت استفاده کنند.
اخلاقی با بیان اینکه کارت بانکی ثبت شده جهت واریز سهمیه ریالی بنزین باید به نام مالک ناوگان باشد، یادآور شد: برداشت این سهمیه اعتباری از طریق کارت های بانک ملی، رفاه و کشاورزی برای مالکان وانت بار مشمول دریافت سهمیه اعتباری سوخت امکان پذیر نمی باشد.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری بندرعباس، تصریح کرد: از امروز بخش مشاهده سهمیه اعتباری در “اپلیکیشن موبایل باربرگ” فعال شده است و مالکان ناوگان باری سنگین و نیمه سنگین می توانند، با نصب و یا بروزرسانی اپلیکیشن موبایل باربرگ و با وارد کردن ماه، سال و کدملی سهمیه اعتباری تخصیص داده شده به خودروی مورد نظر را مشاهده کنند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=22795
  • منبع : روابط عمومی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.