تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
6

هرمزگان پیشرو در تولید و پخش برنامه های آموزشی رادیویی ویژه تعاونی ها

  • کد خبر : 20818
  • 11 مرداد 1399 - 12:15
هرمزگان پیشرو در تولید و پخش برنامه های آموزشی رادیویی ویژه تعاونی ها
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: این اداره کل با همکاری صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در تولید و پخش برنامه های آموزشی ویژه تعاونی ها بعنوان استان پیشرو است.

به گزارش هرمزگان امروز: “هادی ابراهیمی ” افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برگزاری برنامه های آموزشی حضوری ویژه شرکتها و اتحادیه های تعاونی، این اداره کل در راستای اجرای برنامه های آموزشی تعاونی ها، اقدام به انعقاد قرارداد با جهاد دانشگاهی مرکز هرمزگان و صدا وسیمای مرکز خلیج فارس جهت تولید و پخش برنامه های آموزشی مورد نیاز تعاونی ها کرد.

وی اظهار داشت: دوره آموزشی با عنوان ” بازآموزی مقررات بخش تعاون” با تدریس مدرسان متخصص در این حوزه در قالب برنامه “صدای تعاون” هر روز از ساعت ۱۷ به مدت ۲۵ دقیقه از طریق رادیوی خلیج فارس به فرکانسهای : موج اف ام ردیف ۹۴٫۲ مگاهرتز و موج ای ام ردیف ۶۲۱ کیلوهرتز پخش می شود.

ابراهیمی، مراحل تاسیس و ثبت شرکت های تعاونی در سامانه جامع و هوشمند تعاونی ها، مراحل ثبت تغییرات در سامانه جامع، نحوه تکمیل اساسنامه و تغییرات ایجاد شده با در نظر گرفتن قانون جدید بخش تعاون، آشنایی با مهم ترین تغییرات اعمال شده در قانون بخش تعاون، آشنایی با نحوه برگزاری مجامع عمومی، آشنایی با وظایف هیئت مدیره، بازرسان و مدیرعامل تعاونی ها را از مهمترین عناوین وسرفصل های آموزش داده شده در این دوره عنوان کرد.

وی اضافه کرد: پس از پایان پخش برنامه های آموزشی، آزمون مربوطه از طریق سامانه آموزش مرکز جهاد دانشگاهی (مجری) برگزار و به فراگیرانی که حداقل ۶۰ درصد امتیاز لازم را کسب کرده باشند، گواهینامه آموزشی معتبر اعطاء می شود.

قابل ذکر است که اطلاع رسانی زمان پخش برنامه های آموزشی رادیویی به اعضای شرکت های تعاونی از طریق صدا و سیما، پیامک، شبکه های اجتماعی مجازی، جهت ترغیب و تشویق آنها به شنیدن برنامه و بهره مندی از کلاس آموزشی انجام گرفته است.

همچنین فایل آموزشی این دوره در سامانه آموزش مجازی جهاد دانشگاهی برای دسترسی آسان تعاونگران بارگذاری شده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=20818
  • منبع : روابط عمومی سازمان اداره کل تعاون .کارو رفاه اجتماعی
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.