تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
4

هرمزگان نگین صیدو صیادی کشور

  • کد خبر : 12523
  • 19 آذر 1398 - 10:15
هرمزگان نگین صیدو صیادی کشور

معاون صیدو بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان با اشاره به ظرفیت های کم نظیر صید و صیادی استان هرمزگان از این استان به عنوان نگین صید و صیا دی کشور یاد کرد.

به گزارش هرمزگان امروز: محمد جوانمرد با بیان اینکه بیش از ۴۰ درصد از ناوگان صیادی کشور و ۳۰ درصد از بنادر صیادی کشور در استان هرمزگان قرار دارد گفت : خوشبختانه این استان با جامعه صیاد ی ۳۲ هزار نفری خود توانسته جایگاه یژه ای در عرصه صید و صیادی استان و کشور داشته باشد.

وی برخورداری از ۲۲ بندر صیادی در کنار حدود ۴۰ مرکز تخلیه صید را یکی از ظرفیت های صید و صیادی استان خواند و گفت : خوشبختانه استان هرمزگان با ۴۵۰۰ فروند شناور صیادی توانسته بخش عظیمی از تولیدات شیلاتی استان و کشور را به خود اختصاص دهد.

جوانمرد با اشاره به صید بالغ بر ۲۹۷ هزار تن در سال گذشته توسط صیادان هرمزگانی گفت : با تلاش صیادان هرمزگان بیش از ۳۸ درصد از صید انواع آبزیان کشور در استان هرمزگان صورت می گیرد.

معاون صیدو بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان ، تنوع گونه ای ، تنوع روش های صید ( گوشگیر ، پرساین ، قلاب ) ، قفس و… انواع آبزیان از سطح زیان ریز ، درشت ، میان زی ،کفزی ، میگو ، فانوس ماهیان و …… استان هرمزگان را مجموعه کامل و کم نظیر از فعالیت های صید و صیادی خواند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=12523

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.