تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
1

هرمزگان مستعد اجرای طرح های سرمایه گذاری و اشتغالزایی

  • کد خبر : 12529
  • 19 آذر 1398 - 10:27
هرمزگان مستعد اجرای طرح های سرمایه گذاری و اشتغالزایی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: استان هرمزگان به واسطه پتانسیل هایی که در حوزه مختلف به ویژه بخش کشاورزی دارد مستعد اجرای طرح های اشتغالزایی است.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر ایرج در جلسه کمیته کاری کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان هرمزگان با تاکید بر رفع موانع در حوزه اشتغال، عنوان کرد: روند جذب اعتبارات اشتغالزایی در حوزه اشتغال روستایی و تبصره ۱۶ با رفع موانع پیش روی فعالان این بخش ها از سوی دستگاه‌های اجرایی و بانک ها سرعت گیرد.

وی افزود: مناطق مختلف هرمزگان در شرق، غرب و شمال استان فرصت های بسیاری برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی دارند و مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک ها با فعال کردن شعب شهرستانی این ظرفیت ها را شکوفا کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان تصریح کرد: طرح های اشتغالزایی متعددی در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی ، شیلاتی و تولیدی در مناطق مختلف استان در حال اجراست که زمینه ساز افزایش تولید و اشتغال خواهد شد و تاکنون بسیاری از این طرح ها با همکاری مجموعه دستگاه‌های اجرایی، بانک ها و سرمایه‌گذاران تکمیل و وارد چرخه تولید استان شده اند.

حیدری گفت: توسعه گلخانه های کشاورزی پتانسیل مهمی است که سرمایه گذاری در این بخش می تواند زمینه ساز تولید محصول سالم، کاهش هزینه های تولید انواع محصولات صیفی، بازار پسندی و ایجاد اشتغال پایدار شود و تاکنون هرمزگان در این زمینه در سطح ملی با اجرای طرح های متعدد پیشتاز بوده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=12529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.