تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
2

نیروهای با بصیرت وهوشیار انتظامی درحوادث اخیر خوش درخشیدند

  • کد خبر : 12582
  • 20 آذر 1398 - 11:20
نیروهای با بصیرت وهوشیار انتظامی درحوادث اخیر خوش درخشیدند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس ، عدم شناخت دقیق و کامل ولایت فقیه را عامل بی بصیرتی و شکست دانست و گفت: نیروهای با بصیرت ،انقلابی و هوشیار انتظامی در حوادث ناگوار اخیر خوش درخشیدند.

به گزارش هرمزگان امروز:  حجت الاسلام و المسلمین “محمد عبادی زاده” در مراسم اختتامیه نهمین دروه بصیرت غیر تمرکزی در استان از حضور مدبرانه ، هوشمندانه و با درایت مجموعه کارکنان و سبزپوشان نیروی انتظامی در مناسبت ها و برنامه های مهم و خاص کشور و برقراری و حفظ نظم و امنیت و آرامش عمومی قدردانی کرد و گفت : دوره های بصیرت فرماندهان و مدیران انتظامی استان در سطح خوبی برگزار و اثر گذاری بالایی نیز برای کارکنان و فرماندهان انتظامی داشته است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار داشت : دشمنان تمام سعی و توان خود را به کار گرفته اند تا افکار عمومی مردم را به دست بگیرند و مدیریت کنند که بصیرت ، بیداری و بینش بالای مردم و مسئولان در کنترل و مدیریت این موضوع ، امری مهم و ضروری است .

نیروهای با بصیرت ، انقلابی و هوشیار انتظامی در حوادث ناگوار اخیر خوش درخشیدند

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود : نیروهای با بصیرت ، انقلابی و هوشیار انتظامی در حوادث ناگوار اخیر خوش درخشیدند و توانستند با حضور مدبرانه و مدیریت خوب صحنه و جداسازی اغتشاشگران و آشوبگران از مردم ، جلو ضرر وزیان و تخریب را گرفته و امنیت را به شکل عالی در کشور حاکم ، ساری و جاری کنند.

وی با بیان این که تفاوت این فتنه اخیر با آشوب های گذشته در این است که در این فتنه ها دشمنان با خرابکاری اقتصادی، ایجاد ضرر و زیان و تخریب زیر ساخت های بنیادین کشور وارد عمل شدند ،خاطر نشان کرد : با بیداری ، هوشیاری و بصیرت بالای دستگاه های انتظامی ، امنیتی و مردم و در رأس آنها وجود رهبری حکیم و فرزانه انقلاب ، دشمنان در این ترفند جدید نیز ناکام شده و نقشه های شوم آنان نقش برآب شد.

وی برگزاری دوره های بصیرت برای فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح را زمینه ساز گسترش باورهای عمیق دینی، دشمن شناسی، تهدیدشناسی، جریان شناسی و بسترساز تشخیص حق از باطل دانسته و بصیرت را به معنی داشتن قوه تجزیه و تحلیل و شناخت حقیقت ولی امر زمان عنوان کرد .

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در پایان جلوگیری از نفوذ انقلاب در جهان، کاهش شعاع تاثیر انقلاب اسلامی و فشارهای اقتصادی را به عنوان اصلی ترین راهبردهای نظام سلطه جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی برشمرد و راه کار مقابله با این تهدیدها را بصیرت افزایی و توجه به بیانات روشنگرانه مقام معظم رهبری دانست.#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=12582

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.