تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
4

نقش مهم طلاب در فرهنگ سازی و انجام مناسب امور در جامعه

  • کد خبر : 12285
  • 14 آذر 1398 - 9:56
نقش مهم طلاب در فرهنگ سازی و انجام مناسب امور در جامعه

استاندار هرمزگان گفت: توسعه و ایجاد حوزه ها و مدرسه های علوم دینی در مناطق مختلف کشور یکی از مهمترین کارهای فرهنگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر فریدون همتی در دیدار با اساتید و طلاب حوزه علمیه مدرسه النبی(ص) بندرعباس با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار طلاب در راستای انجام کارهای موثر فرهنگی و مذهبی در جامعه، عنوان کرد: توسعه و ایجاد حوزه ها و مدرسه های علوم دینی در مناطق مختلف کشور یکی از مهمترین کارهای فرهنگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی ادامه داد: طلاب در امور مختلف می‌توانند به پیشبرد و اجرای مناسب امور با انجام کار فرهنگی و فرهنگ سازی در جامعه، کمک خوبی داشته باشند.

استاندار هرمزگان افزود: حمایت های لازم را از مجموعه حوزه های علمیه در سراسر هرمزگان خواهیم داشت و به تقویت هرچه بیشتر حوزه های علمیه استان کمک می‌کنیم.

همتی در ادامه به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: همه باید برای مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنیم و طلاب در این زمینه نقش مهمی برای تشویق مردم نسبت به حضور و مشارکت در انتخابات دارند.

وی در ادامه به جنگ اقتصادی تمام عیار دشمنان با ملت ایران اشاره کرد و بیان داشت: ایران اسلامی با اقتدار در برابر جنگ اقتصادی دشمنان ایستادگی است و ضمن خنثی کردن توطئه های دشمنان، روز به روز در حال دست یافتن به پیشرفت های متنوع هستیم.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در استان هرمزگان تمامی امکانات و ظرفیت ها را به کار گرفته ایم تا اقتصاد مقاومتی را به گونه عینی تحقق ببخشیم.

همتی وحدت و پیروی از مقام معظم رهبری را رمز موفقیت ملت ایران دانست و اظهار داشت: باید هر چه بیشتر در راستای تقویت این وحدت و همدلی بکوشیم و در این عرصه نیز طلاب نقش بسیار مهمی با توجه به تاثیر گذاری در جامعه بر عهده دارند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=12285

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.