تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
3

ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۹۹ کیلو مواد مخدر

  • کد خبر : 19417
  • 12 تیر 1399 - 12:14
ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۹۹ کیلو مواد مخدر
با تلاش مأموران مبارزه با مواد مخدر ، قاچاقچیان در انتقال 199 کیلو 200 گرم تریاک ناکام ماندند

به گزارش هرمزگان امروز: سردار”غلامرضا جعفری” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت : مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان”جاسک” با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ، شب گذشته حین کنترل محور و خودرو های عبوری محور های فرعی از استان همجوار، به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مظنون شده و دستور ایست دادند.

وی افزود: با متوقف کردن خودرو مذکور که نقش اسکورت را داشت ،قاچاقچیان که در حال حمل مواد مخدر با خودرو دیگری بودند از حضور مأموران مطلع و اقدام به فرار کرده که پس از تعقیب و گریزی در محورهای خاکی با رها کردن خودرو و استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی شب به سمت کوه های اطراف متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در این عملیات ۱۹۹ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف شد اظهار داشت: در این رابطه یکی از قاچاقچیان دستگیر و خودرو حامل مواد مخدر نیز به همراه خودرو اسکورت به پارکینگ منتقل شد.

سردار جعفری ضمن تقدیر از عملکرد خوب کارکنان انتظامی استان با اشاره به اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد تصریح کرد: برخورد با قاچاق کالا و مواد مخدر در اولویت کارهای پلیس است و نیروی انتظامی مقتدرانه با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مقابله می کند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=19417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.