تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
5

نام نویسی ۱۲ هزار نفر از هرمزگان در سامانه بیمه بیکاری

  • کد خبر : 16531
  • 07 اردیبهشت 1399 - 10:11
نام نویسی ۱۲ هزار نفر از هرمزگان در سامانه بیمه بیکاری
شرایط کرونا به مانند شرایط جنگی است که قابل مقایسه با شرایط عادی نبوده و شرایط عادی نیست، باید با کمک همدیگر این روزهای سخت را پشت سر گذارده و کار کرد که زندگی مردم کمتر متاثر شود.ابراهیمی اشاره کرد: در همین راستا از بازرسان کارگاه‌ها خواسته شده بر حفظ سلامت و تندرسی نیروهای کار و کمک به کارفرمایان در این شرایط توجه بیشتری نسبت به قبل داشته باشند

به گزارش هرمزگان امروز مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: ۱۲ هزار نفر از استان در سامانه بیمه بیکاری به نشانی Bimebikari.mcls.gov.ir ​برای بهره‌مند شدن از این خدمت بیمه‌ای در زمان شیوع بیماری کرونا ثبت نام کرده‌اند. “هادی ابراهیمی” افزود: متقاضیان دریافت بیمه بیکاری با ثبت اطلاعات هویتی، شغلی، کارگاهی و بیمه ای در این سامانه اقدام و کد رهگیری خود را دریافت کرده‌اند.

وی اظهارداشت: فرآیند بررسی اطلاعات این افراد درحال انجام است و هم اکنون نیز معرفی افراد مشمول دریافت این خدمت بیمه‌ای که حق بیمه آنان پرداخت شده نیز به سازمان تامین اجتماعی آغاز شده است.

وی یادآور شد: ۱۰ رسته‌ای که از سوی معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی به عنوان مشاغل با بیشترین میزان آسیب دیده ناشی از شیوع بیماری کرونا هستند در اولویت دریافت حق بیمه بیکاری قرار دارند.مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان خاطر نشان کرد: بیمه بیکاری کمکی است به مشاغل که به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور نتونسته‌اند فعالیت خود را ادامه داده و کسب درآمد داشته باشند تا فعالان آن‌ها برای گذران زندگی مشکل کمتری داشته باشند.

وی گفت: شرایط کرونا به مانند شرایط جنگی است که قابل مقایسه با شرایط عادی نبوده و شرایط عادی نیست، باید با کمک همدیگر این روزهای سخت را پشت سر گذارده و کار کرد که زندگی مردم کمتر متاثر شود.ابراهیمی اشاره کرد: در همین راستا از بازرسان کارگاه‌ها خواسته شده بر حفظ سلامت و تندرسی نیروهای کار و کمک به کارفرمایان در این شرایط توجه بیشتری نسبت به قبل داشته باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: با تعاون، همدلی و یاری همدیگر می‌توان این روزهای سخت را که همه چیز از شیوع بیماری کرونا متاثر شده پشت سر گذاشت

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=16531

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.