تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
5

ناجا، پرچمدار اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

  • کد خبر : 21870
  • 04 شهریور 1399 - 11:58
ناجا، پرچمدار اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه مجموعه آسیب های اجتماعی که ناجا بطور مستقیم با آن درگیر است محصول کم کاری سایر دستگاه های فرهنگی است گفت: ناجا پرچمدار اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

به گزارش هرمزگان امروز: حجت الاسلام والمسلمین”محمد عبادی زاده”نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان در محل ستاد فرماندهی انتظامی استان ، مهمترین دغدغه مشترک همه دستگاه های اجرایی و متدینین را آسیب های اجتماعی دانست و اظهار داشت: بحث تمدن سازی مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)، همان نگاهی است که در چشم انداز گام دوم انقلاب دارند و تأکید ایشان به آینده کشور در این مرحله است .

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده با تأکید بر اینکه متاسفانه ارزش های الهی در جامعه فراموش شده است، گفت: باید مردم مراقب اعمال خود باشند و امر به معروف و نهی از منکر را فراموش نکنند زیرا برابر گفته ائمه معصوم، اساس امامت و ولایت ، امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با بیان اینکه بخش مهمی از کار پلیس ، پیشگیری از جرم است و در کنار آن کار فرهنگی هم انجام می دهد، افزود: کسانی که همواره شعار می دهند که پلیس کار فرهنگی کند، باید به دستگاه هایی توصیه کنند که مسئولیت فرهنگی دارند، اینکه دستگاه های فرهنگی کم کاری کنند و آسیب های آن به سمت پلیس کشیده شود جفا به نیروی انتظامی است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه قیام امام حسین قیامی به منظور اتحاد امت بود ، اظهار داشت:اگر کسی فسادی در جامعه مرتکب شود زیانش به همه می رسد و اگر در جامعه اصل نظارت همگانی و عمومی را که همان امر به معروف و نهی از منکر است به درستی انجام گیرد امور جامعه بر وفق صلاح محقق می شود.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه ما امروز وظیفه داریم جایگاه ولایت و اصل انقلاب را به مردم روشنگری کنیم ، تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت ولایت، امروز به عنوان یک کشور قدرتمند و تأثیرگذار در جهان مطرح است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده خاطرنشان کرد: تداوم ارتقاء عملکرد پلیس منوط به اجرا و عملی شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر است و اگر بخواهیم به جامعه عاری از آسیب های اجتماعی دست پیدا کنیم احیای این موضوع مهم امری اجتناب ناپذیر و حیاتی است.#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=21870

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.