تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
5

میناب، میزبان رقابت های “ایده شو” استان

  • کد خبر : 7721
  • 02 شهریور 1398 - 12:33
میناب، میزبان رقابت های “ایده شو” استان

محمدرضانعیمی گفت: پارک علم و فناوری هرمزگان با مشارکت سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری این رویداد ایده پردازی را ۲۳آبان ماه جاری در شهر میناب برگزار می کند.

محمدرضانعیمی مدیر برگزاری این رویداد گفت:ایده شو محیط زیست و صنایع خلاق۲۳آبان ماه امسال به میزبانی شهرستان میناب برگزار می شود.

وی گفت:برگزاری رویداد ایده شو محیط زیست و صنایع خلاق با هدف بررسی راهکارهای علمی و تخصصی برای جلوگیری از بحران های زیست محیطی کمبود آب ،مدیریت بحران،مدیریت پسماند ،تولید محتوا و… با حضور نخبگان علمی و اساتید برجسته و عموم برگزار می شود .

این مقام مسئول گفت:در این رویداد به افراد این امکان داده می شود تا در محیطی دوستانه به بیان ایده های نوآورانه خود بپردازند و ضمن کسب مهارت های ایده پردازی و ارایه ایده ،ایده های خود را در بوته نقد برای بهبود ان ها و مبنا قرار گرفتن برای راه اندازی یک کسب و کار نوپای موفق قرار دهند.

نعیمی افزود: ایده پردازان می توانند ایده های خود را در حوزه محیط زیست و صنایع ارائه نمایند و به هرکدام از کسانی که شجاعت ارائه ایده شان در این زمینه، در مقابل داوران و تماشاچیان را دارند، ۳ دقیقه فرصت داده می شود تا از آنچه در سر دارند در مورد ایده خود بیان کنند ؛ بر اساس نظرات داوران و تماشاچیان، صاحبان ۵ ایده ی برتر انتخاب شده و در مقابل داوران قرار می گیرند تا به سوالات جزیی تر و عمقی تر در مورد ایده شان پاسخ دهند.

وی در پایان افزود: در نهایت بر اساس رای هیات داوران، ۳ ایده ی برتر انتخاب شده و جوایز دریافت می کنند و بعد از رویداد درصورت تمایل می توانند از تسهیلات حمایتی پارک علم و فناوری استان هرمزگان برای اجرای ایده خود استفاده کنند.

این رویداد شاد و پرهیجان را از دست ندهید!
توجه داشته باشید مخاطبان اصلی این رویداد شما تماشاچیان هستید ایده پردازان جسور که قصد شرکت در رویداد دارند به رای تمامی تماشاچیان نیاز دارند
ثبت نام به عنوان ایده پرداز و تماشاچی بصورت کاملا رایگان جهت فرهنگ سازی و محک زدن ایده ها و شناسایی ایده های کاربردی هست.

پنج شنبه ۲۳ آبان – ساعت ۱۴:۳۰ -میناب سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی آیت الله خامنه ای

ثبت‌نام در http://evnd.co/Ah88y

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=7721

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.