تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
5

میبایست به دنبال حفظ بافت قدیمی و سنتی بعضی محلات بود

  • کد خبر : 5354
  • 20 تیر 1398 - 9:04
میبایست به دنبال حفظ بافت قدیمی و سنتی بعضی محلات بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز، فیصل دانش در جلسه یکصد و بیست و پنجم رسمی شورا ضمن تبریک به اسماعیل بواشه رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر بندرعباس بیان کرد: انتخاب حضرتعالی به عنوان عضو کارگروه تخصصی باز آفرینی شهری کلان شهرهای کشور مایه افتخار است ،این انتخاب را تبریک گفته و امیدواریم حضرتعالی در این کارگروه نقش آفرینی موثری داشته باشید.

فیصل دانش با اشاره به انتخاب دکتر *شهریار مشیری* به سمت مشاور عالی معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان کرد: دکتر مشیری بعنوان یک نخبه و استاد ،یکی از سرمایه های ارزشمند ما هستند که با قبول این حکم به مجموعه شورا افتخار دادند ، قبول حکم مشاوره عالی معماری و شهرسازی شورای شهر توسط ایشان را به فال نیک می گیریم و امیدواریم که با راهنمایی ها، مشاوره ها و تجارب ارزشمند ایشان شاهد توسعه و آبادانی شهر بندرعباس باشیم.
💢رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: اگر فقط بتوانیم طرح تفصیلی شهر بندرعباس را بعد از گذشت ۳۰ سال اجرایی کنیم خود کارنامه موفقی برای پارلمان محلی داشته و این اتفاق به عنوان یکی از ماندگارترین و اثرگذارترین کارهای شورای شهر خواهد بود.
💢فیصل دانش بیان کرد: بافت شهرهای کشور یکسان شده و متاسفانه بافت های تاریخی و سنتی در شهرهای مختلف از بین رفته که این باعث تاسف است، وی گفت ما قادریم در محلات قدیمی همچون *سورو* بافت سنتی و تاریخی محله را حفظ کنیم و شرایط را به گونه ای تغییر دهیم که خدمات رسانی در این محلات متناسب با بافت محله ارائه گردد.
💢رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در ادامه خاطر نشان کرد: اعضای شورای شهر در کمیسیون های مختلف شورا تلاش های زیادی می کنند و از یکایک عزیزان تشکر میشود اما توجه داشته باشیم بیشترین حجم جلسات شورای شهر بررسی لوایح است که میبایست توجه بیشتری به ارائه طرح ها نمود، چرا که خوراک اصلی جلسات شورا از طریق کمیسیون های تخصصی شورا تامین میشود.
💢دانش بیان کرد: شهرداری و شورا برای شهروندان در پرداخت عوارض تخفیفاتی قائل شده، از طرفی عمده درآمد شهرداری نیز از محل دریافت عوارض است ، لذا مردم فهیم بندرعباس را به پرداخت بموقع عوارض دعوت می کنیم ، مردم می بایست توجه داشته باشند که این عوارض صرف عمران و آبادانی شهر می شود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=5354

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.