تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
2

معرفی نفرات برتر چهل و دومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در بندرعباس

  • کد خبر : 5441
  • 23 تیر 1398 - 9:10
معرفی نفرات برتر چهل و دومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم در بندرعباس

چهل و دومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم با معرفی نفرات برتر در بندرعباس به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز؛ رئیس اداره قرآن و عترت اوقاف و امور خیریه هرمزگان گفت: در این رقابت دو روزه ۲۶۸ نفر در بخش خواهران و برادران از سراسر استان شرکت کردند.
حجت الاسلام بهرام رنجبر افزود: در پایان این مسابقات شهرستان بندرعباس با کسب ۱۸ عنوان مختلف اول شد و شهرستان‌های بندرلنگه با ۷ رتبه دوم و بندرخمیر با کسب ۴ رتبه سوم شدند.
وی گفت: در این رقابت‌ها شرکت کنندگان در رشته‌های جزء کل، جز ۵، ۱۰ و ۲۰، قرائت، ترتیل، اذان و مدیحه سرایی با هم رقابت کردند
رئیس اداره قرآن و عترت اوقاف و امور خیریه هرمزگان افزود: نفرات برتر این مسابقات مهرماه امسال در رقابت‌های کشوری که در استان اصفهان برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.
حجت الاسلام بهرام رنجبر گفت: چهل و دومین دوره مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در بندرعباس با کیفیت بهتری نسبت به سال‌های گذشته و با حضور داوران برجسته کشوری و استانی برگزار شد.
وی افزود: ۱۴۱ نفر از شرکت کنندگان در این مسابقات مرد و ۱۲۷ نفر زن بودند.
حجت الاسلام سید محمدکاظم موسوی متقی مدیرکل امور فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه در مراسم پایانی این مسابقات گفت: فعالیت‌های قرآنی باعت بیمه شدن نوجوانان و جوانان از مفاسد اخلاقی و آسیب‌های اجتماعی می‌شود.
حجت الاسلام محمد طاهر گرایلی مدیرکل اوقاف و امورخیریه هرمزگان هم با قدردانی از مشارکت دستگاه‌های اجرایی در برگزاری این مسابقات گفت: دانشکده علوم قرآنی بندرعباس آماده پذیرش و جذب جوانان وعلاقه‌مندان به علوم قرآنی است.
عزیزاله کناری فرماندار بندرعباس نیز با حضور در این مراسم گفت: دشمن، نشاط و شادابی و امید به آینده جوانان ما را هدف قرار داده است که حرکت در مسیر قرآن می‌تواند نسل امروز را از ترکش‌ها و توطئه‌های آنان در امان نگهدارد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=5441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.