تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
2

معرفی رییس سازمان جهادکشاورزی به عنوان خادم نمونه صادراتی سال ۹۷

  • کد خبر : 13931
  • 28 دی 1398 - 9:51
معرفی رییس سازمان جهادکشاورزی به عنوان خادم نمونه صادراتی سال ۹۷

درمراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استانی، از رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان به عنوان خادم نمونه صادراتی سال ۹۷ تجلیل شد.

به گزارش هرمزگان امروز: در مراسمی که با حضور استاندار هرمزگان، نماینده ولی فقیه در هرمزگان، معاونین وزارت صمت و جمعی از مسوولین استانی و کشوری برگزار شد علی باقرزاده همائی رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان به عنوان خادم نمونه صادراتی در سال ۹۷ معرفی شد.

رئیس سازمان توسعه تجارت در همایش سالروز صادرات گفت: امسال یکی از سال‌های خاص در حوزه صادرات بوده چرا که با وجود تمام فشارها، جهادگران صادرات حداکثر تلاش خود را انجام دادند.

خلیل قاسمی اظهار داشت: امسال صادرات در نه ماهه سالجاری به گونه ای پیش رفت که نسبت به مدت مشابه سال قبل کشور درتحریم های شدید تری قرار دارد.

وی گفت: همه مشکلات پیش روی تولید و صادرکنندگان بخاطر وجود تحریم ها نیست و ما امروز دچار مشکلات ساختاری در کشور هستیم و به همین منظور، ستادی جهت رفع موانع پیش روی صادرکنندگان تشکیل و در این ستاد مشکلات صادرکنندگان مورد بررسی قرار می گیرد.

در این مراسم فریدون همتی رییس کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان هرمزگان از باقرزاده همائی رییس سازمان جهادکشاورزی هرمزگان تقدیر کرد که متن لوح تقدیر وی به شرح زیر می باشد:

جناب آقای باقرزاده همائی

رییس محترم سازمان جهادکشاورزی هرمزگان

با سلام

بیست و نهم مهرماه روز ملی صادرات ، دستمایه ای برای گسترش فرهنگ عمومی صادرات است تا بیانگر عزم و اراده ملی برای توسعه صادرات غیر نفتی ودر نتیجه توسعه اقتصادی کشور باشد. صادرات تجلی گاه پیشرفت علمی و عملی کشورهاست وباعث خرسندی است در روزی که متعلق به همه فعالان اقتصادی است حضرتعالی رابه عنوان خادم نمونه صادراتی در سال ۹۷ معرفی نموده و از زحمات شما تقدیر وتشکر به عمل می آید.

آنچه امروز در پرتو تلاش وموفقیت شما به دست آمده پایه های مستحکمی است برای گسترش روزافزون بازارهای هدف و رشد صادرات غیر نفتی که آثار پر بهای آن در آینده پدیدار خواهد گشت. امید است در سایه الطاف حق تعالی موفق و پیروز باشید.

فریدون همتی – استاندار و رئیس کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان هرمزگان

شایان ذکر است: در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از محصولات تولیدی اعم از صنعتی، کشاورزی و صنایع دستی با محوریت صادرات برگزار گردید.

در پایان مراسم از ۳۲ صادرکننده نمونه استان و ۷ فعال اقتصادی صادراتی با اهداء لوح و تندیس صادرات تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=13931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.