تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

مصاحبه خبری مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان در خصوص پایان اعتبار کارت های ملی قدیمی

  • کد خبر : 3490
  • 12 خرداد 1398 - 13:26
مصاحبه خبری مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان در خصوص پایان اعتبار کارت های ملی قدیمی

داوید صادقی مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان ، طی یک مصاحبه خبری با مرکز خبر صدا و سیمای خلیج فارس از پایان اعتبار کارت های ملی قدیمی خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز داوید صادقی مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان در این گفت و گوی خبری اعلام نمود:مهلت اعتبار کارت های شناسایی ملی قدیمی به پایان رسیده و از تاریخ ۱/۳/۹۸ ارائه هر گونه خدمت در دستگاههای اجرایی نیازمند کارت هوشمند ملی می باشد.
مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان خاطر نشان کرد: ۸۷ درصد از افراد واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی در این استان کارتهای خود را دریافت نموده اند و مابقی واجدین شرایط باید سریعا نسبت به درخواست صدور کارت ملی هوشمند اقدام نمایند.
وی در ادامه یادآور شد: ارائه خدمات در دستگاههای اجرایی برای کسانی که تاکنون کارت ملی هوشمند خود را دریافت نکرده اند ، تنها با استفاده از رسید ممهور تکمیل ثبت نام کارت ملی هوشمند ملی همراه با اصل شناسنامه امکانپذیر خواهد بود.
داوید صادقی همچنین اعلام نمود: متقاضیان کارت ملی هوشمند پس از دریافت پیامک تحویل کارت ، باید سریعا برای تحویل کارت و فعالسازی آن اقدام نموده و به آدرس قید شده در پیامک مراجعه نمایند و در صورت عدم مراجعه و امحای کارت، باید مجددا نسبت به طی مراحل ثبت نام اقدام نمایند و متحمل هزینه خواهند شد.
مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان همچنین یادآور شد: متقاضیان کارت ملی هوشمند در استان هرمزگان می توانند با مراجعه به یکی از ۲۸۵ ایستگاه های ثبت نام کارت ملی هوشمند در سطح استان(دفاتر پیشخوان ،پست و ادارات ثبت احوال) نسبت به درخواست کارت هوشمند ملی خود اقدام نموده و این اداره کل آمادگی خود را جهت اعزام ایستگاه سیار ثبت نام در شرایط خاص و ثبت نام های گروهی اعلام می دارد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=3490

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.