تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
5

مشکلات حوزه‌های اقتصادی با تشکیل کارگروه شناسایی و تسهیل می‌شود

  • کد خبر : 1282
  • 28 شهریور 1395 - 14:49
مشکلات حوزه‌های اقتصادی با تشکیل کارگروه شناسایی و تسهیل می‌شود

رییس کانون زنان بازرگان استان هرمزگان با بیان اینکه برای پیشبرد امورات کارگروه‌ها باید از حاشیه‌ حذر کرد، افزود: تمرکز بر روی کار شاه کلید حل بسیاری از مشکلات است.

به گزارش هرمزگان تودی رییس کانون زنان بازرگان استان هرمزگان از تشکیل کارگروه‌هایی در راستای توسعه و تخصصی شدن فعالیت‌های این کانون و همچنین شناسایی و حل مشکلات حوزه‌های اقتصادی خبر داد.شهین عابدینی در نشست تشکیل کارگروه های زیرمجموعه کانون زنان بازرگان که با حضور اعضای اصلی، وابسته و فعالین اقتصادی برگزار شد، اظهار داشت: بدون شک هدف از ایجاد این کارگروه‌ها شناسایی مشکلات حوزه اقتصادی و حل و فصل آنهاست که این کانون با توجه به ظرفیت های موجود می تواند در عرصه های اقتصادی حرفی برای گفتن داشته باشد.

به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی بندرعباس،  وی در خصوص اهمیت و نقش تشکل زنان، ضرورت فعال سازی و نوع فعالیت کارگروه‌های زیرمجموعه زنان بازرگان افزود: کارگروه‌ها در این کانون حسب تخصص و علاقه تشکیل می‌شوند و اگر شخصی نتوانست به دلایلی همکاری‌های لازم را داشته باشد کار به دیگری واگذار خواهد شد.

عابدینی با بیان اینکه برای پیشبرد امورات کارگروه‌ها باید از حاشیه‌ حذر کرد، افزود: تمرکز بر روی کار شاه کلید حل بسیاری از مشکلات است.

در ادامه شرکت کنندگان در نشست بر حسب علاقه به عضویت کارگروه‌های گردشگری، صنعت و معدن و کشاورزی در آمدند.

در بخش گردشگری افسانه بخشی، در بخش صنعت و معدن مینو غلامی و در بخش کشاورزی عاطفه داوودیان به ریاست کارگروه های مذکور در آمدند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=1282

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.