تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
3

مشارکت جدی شهرداری بندرعباس در برگزاری کنگره ملی شهدا

  • کد خبر : 4948
  • 12 تیر 1398 - 10:27
مشارکت جدی شهرداری بندرعباس در برگزاری کنگره ملی شهدا

شهردار بندرعباس از مشارکت و نقش جدی این شهرداری در برگزاری کنگره ملی شهدا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز، عباس امینی‌زاده در جلسه شورای معاونین شهرداری که با حضور دبیر برگزاری کنگره ملی شهدا و مسئول فرهنگی سپاه امام‌سجاد(ع) هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب بر حفظ فرهنگ دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های بعد، با برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌ها می‌توان فرهنگ دفاع مقدس را حفظ و به نسل بعد منتقل کنیم.
وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت و هشت سال دفاع مقدس باید در فضای مجازی، کلیپ‌ها، فیلم‌ها، کتب و اشعار وارد شود تا فرصت فضای مجازی برای جذب جوانان و نوجوانان به فرهنگ ایثار و شهادت بهره ببریم.
شهردار بندرعباس با تاکید بر اینکه باید از فرصت میزبانی این کنگره برای اثبات توانایی‌های اجرایی استان و خصوصا بندرعباس استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: شهرداری بندرعباس در این مسئله با نگاهی جدی، به دنبال همراهی و مشارکت هرچه‌بیشتر است.
امینی‌زاده تصریح کرد: تمامی بخش‌های شهرداری شامل معاونت‌ها، مناطق، سازمان‌ها و مدیریت‌ها موظف به همکاری در برگزاری این کنگره هستند.
این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش نیز اضافه کرد: شهر ما دارای سابقه تاریخی در مبارزه با ظلم و استکبار است که نشان دادن این مسئله به شهروندان و خصوصا نسل جدید و همچنین سایر مردم کشورمان ضروری است.
اضافه می‌شود، در ادامه این جلسه نیز رسول جهانداری به پیشنهاد فرمانده سپاه امام‌سجاد(ع) استان هرمزگان به عنوان مشاور شهردار در موضوع برگزاری کنگره شهدا و رابط با سپاه امام‌سجاد(ع) منصوب شد.
رسول جهانداری نیز در ادامه این نشست اظهار کرد: راه‌اندازی قرارگاه تحول محلات در بندرعباس به عنوان الگوی موفق در سطح کشور معرفی شده که سایر استان‌ها نیز از این مسئله الگو گرفته و از این طریق به آبادانی شهر و رفع مشکلات می‌پردازند.
وی افزود: این قرارگاه در راستای خدمت خالصانه به مردم را‌ه‌اندازی شده که در همین مدت کوتاه با توجه به دستاوردهای قابل توجه، مورد تقدیر قرار گرفته است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=4948

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.