تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
5

مرحله دوم توزیع انسولین قلمی در هرمزگان از ۵ آبان

  • کد خبر : 22554
  • 05 آبان 1399 - 10:39
مرحله دوم توزیع انسولین قلمی در هرمزگان از ۵ آبان
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد: مرحله دوم توزیع انسولین قلمی در هرمزگان از فردا 5 آبان در داروخانه‌های منتخب آغاز می‌شود.

به گزارش هرمزگان امروز:سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد: مرحله دوم توزیع انسولین قلمی در هرمزگان از فردا ۵ آبان در داروخانه‌های منتخب آغاز می‌شود.

دکتر فاطمه نوروزیان گفت: از روز پنجشنبه تعدادی انسولین قلمی نوورپید در سطح داروخانه‌های منتخب استان هرمزگان توزیع شد که به علت تعطیلی میان هفته و از آنجایی که این داروها یخچالی هستند، قسمت دوم توزیع این محصول به سراسر استان از ۵ آبان ماه آغاز می‌شود.

دکتر نوروزیان افزود: بیماران می‌توانند با ارائه دفترچه بیمه، داروهای مورد نیاز خود را به اندازه مصرف یک ماه دریافت کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی در مورد داروی لانتوس عنوان کرد: این دارو هنوز به کشور وارد نشده و پیرو پیگیری‌های صورت گرفته به احتمال زیاد یک یا دو هفته دیگر توزیع می‌شود بنابراین بیمارانی که «لانتوس» مصرف می‌کنند می‌توانند با مشورت پزشک معالج خود از «توژئو» که به مقدار مناسب در بازار وجود دارد و در داروخانه بیمارستان صاحب الزمان بندرعباس نیز موجود است، استفاده کنند.

وی اظهار کرد: همچنین بیماران می‌توانند با مشورت پزشک خود از دیگر انسولین‌های قلمی مانند «نوومیکس» استفاده کنند که در داروخانه‌ها موجود است.

وی شماره تلفن ۳۳۷۵۸۵۵۰ را برای پاسخ به سوالات و مشکلات مردم در زمینه دارو را در ساعات اداری اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=22554
  • منبع : روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.