تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
8

مراجعه”دبیده و بواشه”برای نامزدی ریاست هیئت فوتبال هرمزگان

  • کد خبر : 21284
  • 22 مرداد 1399 - 10:30
مراجعه”دبیده و بواشه”برای نامزدی ریاست هیئت فوتبال هرمزگان
دبیر جدید هیئت فوتبال استان هرمزگان از جزئیات روند ثبت نام نامزدهای تصدی ریاست هیئت فوتبال خبرداد.

به گزارش هرمزگان امروز: اصغر معماری گفت: به دلیل حضور “قاسم رنجبریان” در انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان هرمزگان از سمت دبیری استعفا و با اعتماد اعضای هیئت رئیسه بنده تا زمان برگزاری انتخابات در سمت دبیری مشغول به فعالیت خواهم بود.

وی با بیان اینکه پس از نامه نگاری های هیئت فوتبال و فدراسیون فوتبال نیز مقرر شد از ۱۹ مردادماه ثبت نام نامزدهای تصدی ریاست هیئت فوتبال آغاز و تا ۲۶ مردادماه ادامه داشته باشد، تصریح کرد: پس از این تاریخ مهلت یک هفته ای نیز برای تأیید صلاحیت نامزدها دیده شده و لیست نامزدهای نهایی نیز به فدراسیون فوتبال ارسال خواهد شد.

معماری با اشاره به اینکه تاکنون دو نفر نیز مراجعه کرده اند که در حال تکمیل کردن مدارک مورد نیاز برای ثبت نام هستند، اضافه کرد: در صورت پیش نیامدن مشکلی و فراهم شدن شرایط انتخابات ۱۷ مهرماه برگزار خواهد شد گرچه به دلیل در پیش بودن اربعین حسینی ممکن است تاریخ آن چند روز عقب یا جلو برود.

وی با بیان اینکه ۲۹ نفر در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال هرمزگان حق رأی دارند، عنوان کرد: همه روزه در هیئت فوتبال آماده ثبت نام نامزدهای انتخاباتی هستیم و در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

طبق آخرین اخبار تاکنون “عبدالمجید دبیده”(رئیس سابق هیئت فوتبال هرمزگان) و “اسماعیل بواشه”(عضو فعلی شورای شهر بندرعباس و از پیشکسوتان فوتبال هرمزگان) برای ثبت نام و تکمیل مدارک مراجعه کرده و حضور “قاسم رنجبریان”(دبیر سابق هیئت فوتبال هرمزگان) با توجه به استعفایش و عباس امینی زاده(رئیس فعلی هیئت فوتبال هرمزگان) قطعی به نظر می رسد و باید منتظر ماند دیگر گزینه های احتمالی چه کسانی خواهند بود.

۱۰ مهرماه سال ۹۵ مجمع عمومی هیئت فوتبال استان هرمزگان با حضور ۲۸ نفر از اعضای آن در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس برگزار و در پایان عباس امینی زاده با ۱۸ رأی در مقابل ۱۰رأی عبدالمجید دبیده به‌عنوان رئیس هیئت فوتبال استان هرمزگان انتخاب شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=21284

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.