تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
6

مدیر جدید آب و فاضلاب روستایی بشاگرد منصوب شد

  • کد خبر : 1202
  • 21 شهریور 1395 - 12:30
مدیر جدید آب و فاضلاب روستایی بشاگرد منصوب شد

مجید مراد احمدی در این جلسه گفت : تغییر مدیریت, باعث تحول در یک حوزه و استفاده از تجارب و خلاقیت‌های شخص جدید است و نفس مسئولیت مهم نیست بلکه داشتن روحیه خدمت مهم می‌باشد

به گزارش هرمزگان تودی طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان مدیر جدید آب و فاضلاب روستایی شهرستان بشاگرد معارفه شد.در این مراسم که با حضور رئیس اداره حراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان و بخشدار مرکزی شهرستان بشاگرد برگزار شد علی رحمت زاده تودیع و ادریس روشن‌ضمیر به‌عنوان مدیر جدید این شهرستان معارفه شد.

مجید مراد احمدی در این جلسه عنوان کرد: نیروهای انسانی موجود در این مجموعه، بسیار ارزشمند هستند و می‌بایست آنان را به‌عنوان یک پشتوانه محکم برای اعتلای صنعت آب حفظ کنیم.

وی افزود: تغییر مدیریت, باعث تحول در یک حوزه و استفاده از تجارب و خلاقیت‌های شخص جدید است و نفس مسئولیت مهم نیست بلکه داشتن روحیه خدمت مهم می‌باشد.

این مسئول با اشاره به فرمایشات مولای متقیان اظهار داشت: بنا به فرموده حضرت علی (ع) مسئولیت برای تو آب‌ونان نیست بلکه امانتی است در گردنت ازاین‌رو این امر برای همه مسئولان مصداق دارد و همه باید از مسئولیت‌ها به‌عنوان فرصتی برای خدمتگزاری به مردم استفاده نمایند.

رئیس اداره حراست و امور محرمانه شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان در پایان بیان کرد: موفقیت در مجموعه آب و فاضلاب روستایی درگرو همکاری متقابل همکاران در راستای سیاست‌های دولت و تحقق منویات مقام معظم رهبری است .

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=1202

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.