تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
6

مدیرمسئول رسانه تشخیص میدهد که کدام خبرنگار در کدام حوزه قرار بگیرد

  • کد خبر : 3884
  • 22 خرداد 1398 - 23:18
مدیرمسئول رسانه تشخیص میدهد که کدام خبرنگار در کدام حوزه قرار بگیرد

رئیس هیئت مدیره ی خانه مطبوعات گفت : باید طرحی را سازماندهی کرده و در ابتدا باید بگوییم که خبرنگار کیست؟ تعداد خبرنگاران با تایید اداره کل ارشاد وخانه مطبوعات و تشکل های صنفی در استان به ادارات اعلام می کنیم ، اینها خبرنگارند

به گزارش هرمزگان امروز نشست هم اندیشی هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های هرمزگان و مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی ،نهادهای دولتی ،بانکها و شرکتهای خصوصی در سالن اجتماعات بانک ملی برگزار گردید.این نشست بمنظور هم افزایی و تعامل بیشتر بین روابط عمومی و رسانه ها به میزبانی خانه مطبوعات و رسانه های هرمزگان برگزار شد.رئیس هیئت مدیره ی خانه مطبوعات در این جلسه اذعان کرد: آنچه که مسلم است ،تمام روابط عمومی برای تحقق اهدافشان قطعا برنامه ریزی سالیانه برای خود دارند بنابراین رسانه ها به عنوان پل ارتباطی با روابط عمومی ها با هم همکار خود هستند ، وما باید روابط عمومی ها هر چه بیشتر به اجرای خواسته های مردم نزدیک کنیم.

غلامحسین عطایی ابراز داشت : روابط عمومی ها یک نقش فرهنگی دارند از این رو آنها برنامه ریزان ومهندسان وطراحان مسایل فرهنگی اند.

عطایی خاطرنشان کرد : شما به عنوان (روابط عمومی ها) با برخی از افرادی که ظاهرا به عنوان خبرنگارند دچار چالش هستید، نه تنها در این استان بلکه در مناطق دیگر وضع به همین منوال است.

وی عنوان کرد : باید طرحی را سازماندهی کرده و در ابتدا باید بگوییم که خبرنگار کیست؟ تعداد خبرنگاران با تایید اداره کل ارشاد وخانه مطبوعات و تشکل های صنفی در استان به ادارات اعلام می کنیم ، اینها خبرنگارند.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های هرمزگان اظهار داشت : مدیرمسئول رسانه تشخیص میدهد که کدام خبرنگار در کدام حوزه قرار بگیرد و اسم آن خبرنگار را با حوزه ی مشخص شده یادداشت میکنیم. مثلا یک خبر نگار در حوزه سیاسی ، ودیگر خبرنگار در حوزه ی اجتماعی و….. است.

عطایی تصریح کرد : از حوزه ی روابط عمومی ها انتظار داریم که از خبرنگارانی حمایت کنند که در حوزه های مختلف هستند ودرغیر این صورت بقیه از دید ما خبرنگار نیستند، چه بسا بسیاری از افراد قلم خوبی دارند، اما با این شاخص هایی که گفتیم نمی تواند خبرنگار باشد.

این مقام مسئول بیان داشت : ما باید گستره ی خبریمان را سالم سازی کرده تا بتوانیم خبرهای تاثیر گذاری در استان تولید کنیم و انتظارما این است که در خواست های ما را تحقق ببخشید ، تا انشالله این طرح را سازماندهی کرده که درعرصه های مختلف خبرنگاری این چالش وجود نداشته باشد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=3884

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.