تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
3

مدیران دستگاه‌های اجرایی حق حضور در ستادهای نامزدهای انتخابات و جانبداری از کاندیداها را ندارند

  • کد خبر : 14622
  • 20 بهمن 1398 - 10:56
مدیران دستگاه‌های اجرایی حق حضور در ستادهای نامزدهای انتخابات و جانبداری از کاندیداها را ندارند

استاندار هرمزگان تأکید کرد: هیچ کدام از مدیران دستگاه‌های اجرایی حق حضور در ستادهای نامزدهای انتخابات و جانبداری از کاندیداها را ندارند و توصیه اکید ما به مدیران این است که این امر مهم را مورد توجه ویژه قرار دهند.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر فریدون همتی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هرمزگان با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه سال جاری و لزوم ایجاد شرایط مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات، عنوان کرد: مدیران کل دستگاه‌های اجرایی باید به شکل عمومی و بدون جانبداری از کاندیدای خاصی، در راستای مشارکت حداکثری و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی تلاش کنند.

وی تأکید کرد: هیچ کدام از مدیران دستگاه‌های اجرایی حق حضور در ستادهای نامزدهای انتخابات و جانبداری از کاندیداها را ندارند و توصیه اکید ما به مدیران این است که این امر مهم را مورد توجه ویژه قرار دهند.

استاندار هرمزگان افزود: دستگاه‌های نظارتی نیز در این خصوص بر عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی مختلف نظارت و بررسی لازم را خواهند داشت و با تخلفات بر اساس قانون برخورد می‌شود.

همتی تصریح کرد: آحاد مختلف ملت شریف ایران اسلامی در طول ۴۱ سال گذشته همواره حامی و پشتیبان انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده اند و قطعاً این بار نیز حضوری پرشور و گسترده در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفند خواهند داشت.

وی در ادامه به ارائه گزارش مطالعات صورت گرفته در زمینه صید انواع آبزیان در هرمزگان اشاره کرد و بیان داشت: بر اساس این مطالعات میزان ظرفیت صید در هرمزگان مشخص شده و طبق آن زمان بندی فصل صید هر نوع از آبزیان تعیین می شود.

استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم تلاش در راستای حفظ ذخایر آبزیان در هرمزگان، اظهار داشت: شناورهای صیادی نباید از وسایل غیر متعارف که به ذخایر آبزیان به ویژه در کف دریا آسیب وارد می‌کند، استفاده کنند و صید آبزیان باید در چارچوب مجوزات صادر شده باشد و با هرگونه تخلف در این راستا برخورد خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توسعه صنعت نیروگاه های تولید برق را یکی از نیازهای ضروری در هرمزگان برشمرد و عنوان کرد: با توجه به توسعه شتابان استان هرمزگان در عرصه های مختلف، میزان تولید برق در این استان باید افزایش یابد و بر این اساس باید انجام سرمایه‌گذاری‌های جدید در حوزه نیروگاه‌ها در این استان با جدیت پیگیری شود.

وی گفت: تعدادی نیروگاه جدید در مناطق مختلف استان احداث شده و همچنین در حال اجرا و تکمیل می باشد که باید به سرمایه گذاران برای تسریع در روند اجرای این طرح های مهم کمک کنیم.

همتی همچنین به طرح ساخت دو شهر جدید ساحلی در هرمزگان اشاره کرد و بیان داشت: طبق بررسی های صورت گرفته این دو شهر در جزیره قشم و همچنین سواحل مکران در شرق هرمزگان با هدف افزایش استقرار جمعیت در سواحل و توسعه و رونق صنعت گردشگری در هرمزگان ساخته می‌شوند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.