تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
5

محور برنامه ریزی های وزارت تعاون و کار توجه به نیروی انسانی است

  • کد خبر : 14467
  • 14 بهمن 1398 - 11:28
محور برنامه ریزی های وزارت تعاون و کار توجه به نیروی انسانی است

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان بر اهمیت به نیروی انسانی در محیط کار تاکید کرد و گفت: محور تمام برنامه های وزرات تعاون، کار ورفاه اجتماعی توجه به نیروی انسانی است.

به گزارش هرمزگان امروز: هادی ابراهیمی در جمع تشکلات کارگری و کارفرمایی که دیداری با نماینده امام جمعه بندرعباس داشتند، افزود: بدون سرمایه اجتماعی طی کردن توسعه اقتصادی ممکن نیست و بنگاههایی در زمینه اقتصادی و تولید موفق هستند که روی سرمایه اجتماعی که همان نیروی انسانی است، تمرکز کنند.

وی در ادامه بر توجه به رعایت اصل سه جانبه گرایی و رابطه بین کارگر، کارفرما و دولت تاکید و اضافه کرد: رویکرد این اداره کل تعامل و همراهی با شرکای اجتماعی خود است و تلاش بر رعایت این اصل در فعالیتها و تصمیم گیری ها صورت گرفته است.

ابراهیمی اظهارداشت: با توجه به فعالیت کارگاههای مختلف در سطح استان، آمار تنش های کارگری بسیار پایین است و این استان کمترین آمار تنش های کارگری را با مدیریت به موقع کمیسیون های کارگری و کارفرمایی و نظارت های مستمر، تعامل منطقی بین کارگران و کارفرمایان به خود اختصاص داده است.

وی توجه به مسایل اجتماعی و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی، توسعه فعالیتهای ورزشی کارگران، ارایه تسهیلات به متقاضیان در زمینه اشتغال و کارآفرینی، ایجاد سازش بین کارگر و کارفرما، بازرسی و تاکید بر رعایت اصول ایمنی در محیط کار، حمایت و توسعه تعاونی ها و توجه به مسایل کارگری را از جمله مواردی ذکر کرد که این اداره کل در راستای اهداف برنامه های وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی دنبال می کند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=14467

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.