تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
4

محله آیت الله غفاری با سابقه درخشان نیازمند توجه بیشتر است

  • کد خبر : 5641
  • 27 تیر 1398 - 9:07
محله آیت الله غفاری با سابقه درخشان نیازمند توجه بیشتر است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: محله آیت الله غفاری بندرعباس با وجود سبقه درخشان در تربیت افراد موفق و شهدای عالی قدر نیازمند توجه بیشتر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمزگان امروز، دکتر عباس میرزاد در جمع نمازگزاران مسجد صاحب الزمان (عج) محله آیت الله غفاری بندرعباس، افزود: این محله سبقه خوبی دارد که در گذر زمان دستخوش تغییرات گردید و امروز به یک محله آسیب پذیر شهرستان تبدیل شده که باید بتوان در رفع آسیب‌ها و تقویت محله گام موثری برداشت.
وی با بیان اینکه مردم محلات آسیب پذیر نیز باید مطالب گر تغییرات ‌در محله خود باشند، بیان کرد: تا زمانی که مردم و اهالی محلات آسیب پذیر برای ایجاد تغییرات مثبت مطالبه گر و همراه مسئولان نباشند، روند رفع معضلات و تقویت این گونه محلات تسریع نخواهد یافت.
میرزاد تاکید کرد: همراهی و مشارکت مردم در محلات آسیب پذیر موجب افزایش عدالت اجتماعی و توازن در ارائه خدمات در تمامی نقاط و محلات شهرستان های استان خواهد بود.
وی تصریح کرد: دستگاه های فرهنگی و اجتماعی متولی، به منظور شناسایی و رفع آسیب های اجتماعی در محلات آسیب پذیر باید با جدیت ورود کنند و مردم نیز باید در این مسیر مشارکت داشته باشند.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بر استفاده از ظرفیت محلات آسیب پذیر استان تاکید کرد و گفت: ظرفیت های بسیاری در این گونه محلات وجود دارد که باید توسط دفاتر تسهیل گری شناسائی و اقدامات لازم به منظور توانمند سازی آنها انجام گیرد.
وی تاکید کرد: شهرداری بندرعباس در زمینه بازگشایی و روشنایی معابر محلات با بافت فرسوده و آسیب پذیر به ویژه محله آیت الله غفاری اقدام کند تا بتوان از بسیاری از معضلات اجتماعی این محلات پیشگیری کرد.
وی تصریح کرد: محلات آسیب پذیر در هر منطقه، معضلات مربوط به خود را دارند که باید به فراخور وضعیت و آسیب های اجتماعی بوجودآمده، برنامه ریزی و هدفگذاری نموده و برای رفع آنها اقدام بایسته کرد.
گفتنی است؛ در پایان این مراسم از پدر شهید مدافع حرم “خلیل تختی نژاد” با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تجلیل بعمل آمد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=5641

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.