تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
11

مجتبی سلیمی شهردار منطقه دو بندرعباس شد

  • کد خبر : 15687
  • 03 اردیبهشت 1399 - 13:50
مجتبی سلیمی شهردار منطقه دو بندرعباس شد
مجتبی سلیمی مدیریت روابط عمومی شهرداری بندرعباس و ریاست سازمان سرمایه گذاری شهرداری را در کارنامه دارد و استاندار هرمزگان بارها بابت خدمات شایان وی در بخش سرمایه گذاری از وی تجلیل کرده است

به گزارش هرمزگان امروز طی حکمی از سوی عباس امینی زاده شهردار بندرعباس،شهردار مجتبی سلیمی شهردار منطقه دو بندرعباس شد.جعفر بهاری میمندی در آیین معارفه مجتبی سلیمی به عنوان شهردار منطقه دو گفت : در سال ۹۸ علیرغم تمام مشکلات اقتصادی کشور، در شهرداری منطقه دو شاهد اتفاقات خوب و مهمی بودیم.

وی با اشاره به اینکه بنا به صلاح دید و تدبیر مجموعه شهرداری، امروز شاهد این تغییر هستیم، افزود: تکریم همکاران و شهروندان از رویکردهای مهم مدیریت پیشین شهردار منطقه دو بوده و پس از این نیز ضمن تعریف برنامه‌های جدید، همین رویه ادامه می‌یابد.

قائم مقام شهردار بندرعباس با بیان اینکه تغییر در سیستم اداری امری اجتناب ناپذیر است، تصریح کرد: مدیر جدید شهرداری منطقه دو تجربه ارزنده‌ای در حوزه روابط عمومی و سازمان سرمایه گذاری شهرداری داشته و کارنامه قابل قبولی دارد.

لازم به ذکر است مجتبی سلیمی مدیریت روابط عمومی شهرداری بندرعباس و ریاست سازمان سرمایه گذاری شهرداری را در کارنامه دارد و استاندار هرمزگان بارها بابت خدمات شایان وی در بخش سرمایه گذاری از وی تجلیل کرده است.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=15687

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.