تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
4

مجاهدت های مأموران ناجا، خدمتی خاموش است

  • کد خبر : 10123
  • 14 مهر 1398 - 12:21
مجاهدت های مأموران ناجا، خدمتی خاموش است

استاندار تلاش و مجاهدت های مأموران ناجا را خدمتی خاموش خواند و گفت: همه باید قدردان این امنیت بی بدیل باشیم.

به گزارش هرمزگان امروز: “فریدون همتی” با تأکید بر اینکه علی رغم کمبود امکانات ناجا بهترین عملکرد را داشته، بیان داشت: به برکت وجود نیروی انتظامی امنیت در جامعه حکم فرماست.

وی با بیان اینکه ناجا با سلاح ایمان، اراده انقلابی و تبعیت از رهبری، خود را مسئول و پاسخگوی مردم می داند، تصریح کرد: امنیتی که نیروی انتظامی امروز مسئول آن است، مهمترین خدمتی است که مردم عزیز ما از آن بهره می برند.

استاندار هرمزگان با تأکید بر اینکه نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت بی بدیل و برجسته است، اظهار داشت: امنیت نعمت بزرگی بوده و کشوری که بخواهد به ترقی و بالندگی برسد، لازمه آن داشتن این موهبت در جامعه است.

رئیس شورای تأمین هرمزگان با بیان اینکه نیروی انتظامی در تمامی عرصه ها حضور چشمگیری دارد و زحمات زیادی جهت کاهش جرایم و برقراری نظم در جامعه می کشد ، خاطرنشان کرد: ان شاء الله با همکاری مردم و جدیت پلیس در سایه این امنیت بتوانیم جامعه اسلامی را به تعالی و رشد برسانیم.

همتی با اذعان به اینکه دشمن امید داشت با فشار تحریم، نظم عمومی را به هم بزند ، گفت: مردم هر مسئله ای که پیش می آید به سراغ پلیس می آیند زیرا ناجا را امین و امانتدار خود می دانند.

وی با اشاره به اینکه امنیت موجود در کشور خود به خود به وجود نیامده است، افزود: حفظ امنیت در کشوری که بنای ناامنی در آن توسط دشمنان ریخته شده با رهنمودهای مقام معظم رهبری”مد ظله العالی” و تلاش سربازان ولایت ایجاد شده است.

استاندار هرمزگان با بیان این که تلاش و مجاهدت های ماموران ناجا خدمتی خاموش است، خاطرنشان کرد: تا زمانی که در کشور اتفاقی رخ ندهد و مردم احساس ناامنی نکنند، حقیقت زحمات و خدمات پلیس آشکار نمی شود.

همتی لزوم قدردانی همگان از امنیت بی بدیل کشور را یادآور شد و بیان کرد: مجاهدت ها در این مسیر نباید نادیده گرفته شود.#

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=10123

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.