تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
3

لزوم ایجاد جایگاه سوخت بیشتر در استان

  • کد خبر : 11994
  • 05 آذر 1398 - 11:57
لزوم ایجاد جایگاه سوخت بیشتر در استان

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان گفت : استاندار هرمزگان دستور برنامه ریزی برای احداث جایگاه سوخت سی ان جی (CNG ) در کل استان را صادر کرد، تا ماشین های گازسوز در شهرستانها از این ظرفیت بهره ببرند.

به گزارش هرمزگان امروز: در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که با حضور فرمانداران شهرستانها از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد ، شهرستانها گزارشات حوزه خود را ارائه نمودند.

خلیل قاسمی در این جلسه اظهار داشت: یکی از موضوعات قابل اهمیت ما موضوع حمل و نقل درون و برون شهری، تامین خودرو و ثبات در هزینه جابجایی شهروندان است.

وی در خصوص جا به جایی معلمان و سرویس مدارس افزود : هماهنگی لازم با اداره کل آموزش و پرورش و شبکه های حمل و نقل شهری و روستایی انجام پذیرفته است.

قاسمی خاطر نشان کرد: سوخت شناور های صیادی از جمله موضوعاتی بود که بسیار مورد نقد قرار گرفت و درحال رایزنی جهت برقراری سوخت شناورهای سبک صیادی در استان هستیم.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت هرمزگان تاکید کرد : ذخائر کالای اساسی در سطح استان بسیار خوب می باشد و مردم شاهد وفور آن در شبکه های توزیع اند.

وی خاطر نشان کرد : با کمک اعضای ستاد تنظیم بازار استان کارها را پیش بردیم و اجازه ندادیم هیچ افزایش قیمتی در استان رخ دهد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=11994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.