تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
5

قدردانی امام جمعه اهل سنت بندرعباس از استاندار هرمزگان

  • کد خبر : 11355
  • 20 آبان 1398 - 14:02
قدردانی امام جمعه اهل سنت بندرعباس از استاندار هرمزگان

ایران اسلامی الگوی وحدت مسلمانان محسوب می شود و این اتحاد و برادری به برکت تلاش اقشار مختلف مردم از جمله علما و نخبگان به دست آمده است

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر فریدون همتی در نشست با ائمه جمعه اهل سنت استان هرمزگان، فرارسیدن ایام ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و هفته وحدت را تبریک گفت و عنوان کرد: هفته وحدت هفته بزرگ و مبارکی است که با ابتکار حضرت امام خمینی(ره) نامگذاری شد و فرصت جدیدی را جهت وحدت و انسجام هرچه بیشتر در دنیای اسلام ایجاد نمود.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه پیامبر بزرگوار اسلام(ص) مایه رحمت و برکت برای همه بشریت است، افزود: مسلمانان شیعه و اهل سنت دارای اشتراکات بسیاری از جمله اعتقاد به خداوند یکتا، کتاب آسمانی قرآن کریم و پیامبر گرامی اسلام(ص) هستند و اتحاد مسلمانان بر این پایه های محکم و استوار شکل گرفته است.

همتی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان، تصریح کرد: در ایران اسلامی شاهد وحدت، برادری، انسجام و یکپارچگی میان همه مردم مسلمان هستیم و این امر مرهون تلاش اقشار مختلف به ویژه علمای شیعه و اهل سنت است.

وی گفت: ایران اسلامی الگوی وحدت مسلمانان محسوب می شود و این اتحاد و برادری به برکت تلاش اقشار مختلف مردم از جمله علما و نخبگان به دست آمده است.

استاندار هرمزگان بیان داشت: باید قدردان تلاش همه علما و ائمه جمعه در راستای مراقبت از این وحدت و برادری و جلوگیری از فعالیت عناصر تکفیری باشیم.

همتی با بیان اینکه علما نقش بسیار تاثیرگذاری در جامعه دارند، خاطرنشان کرد: باید از فرصت هفته وحدت در راستای تبیین و ترویج و شناخت و آگاهی هرچه بیشتر نسبت به موضوع مهم یکپارچگی و اتحاد اسلامی بهره ببریم.

وی اضافه کرد: همه برادران و خواهران شیعه و اهل سنت در جمهوری اسلامی ایران از حقوق برابر برخوردار هستند و به خوبی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

استاندار هرمزگان یادآورشد: استان هرمزگان نیز نمونه بارز وحدت میان مسلمانان اهل سنت و شیعه در کشورمان است و این برادری و یکپارچگی میان مسلمین در این استان همواره محکم و استوار است.

قدردانی امام جمعه اهل سنت بندرعباس از استاندار هرمزگان

سید عبدالباعث قتالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس نیز در این نشست از تلاش‌ها و توجه ویژه دکتر همتی استاندار هرمزگان به نیروهای شایسته اهل سنت استان هرمزگان و انتصاب این نیروها در مناصب مدیریتی به ویژه به عنوان فرماندار در سه شهرستان این استان، تشکر و قدردانی نمود.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=11355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.