تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
4

قبل از دور دوم سفرهای تابستانی و شروع مدارس ، اهدای خون را فراموش نکنید

  • کد خبر : 734
  • 04 شهریور 1395 - 10:10
قبل از دور دوم سفرهای تابستانی و شروع مدارس ، اهدای خون را فراموش نکنید

دکتر زارعی مدیرکل انتقال خون هرمزگان گفت : مصرف خون به صورت دائمی توسط بیماران خاص ، تصادفات و اعمال جراحی بزرگ و محدودیت در زمان نگهداری خون و فرآورده های خونی موجب می شود که نیاز به اهدای خون دائمی و همیشگی باشد وآقایان هر ۳ماه وخانمها هر ۴ماه میتوانند اهداکننده این مایه حیات بخش باشند .

به گزارش هرمزگان تودی مدیرکل انتقال خون هرمزگان از شهروندان در خواست نمود ، اهدای خون را قبل از سفرهای تابستانی و بازگشایی مدارس فراموش نکنند .دکتر زارعی با اعلام نیاز به تمامی گروههای خونی واهدای خون توسط شهروندان جهت حفظ ذخایر ، بیان کرد : از شهروندان تقاضا داریم قبل از دور دوم سفرهای تابستانی و بازگشایی مدارس جهت اهدای خون برنامه ریزی کنند .

وی اظهار داشت : با توجه به اینکه در شهریور ماه دور دوم سفرهای تابستانی انجام می شود و پس از آن شهروندان عزیز به استقبال بازگشایی مدارس می روند ، حضور آنان در مراکز انتقال خون کم رنگ میشود ، لذا از هم استانی های عزیز تقاضا داریم در این ایام نیازمندان به خون را فراموش نکنند و برای اهدای خون و حفظ ذخایر خونی به مراکز انتقال خون در بندرعباس ، بندرلنگه ، میناب و قشم مراجعه و ما را در تأمین خون بیماران استان یاری رسانند .

دکتر زارعی بیان کرد : مصرف خون به صورت دائمی توسط بیماران خاص ، تصادفات و اعمال جراحی بزرگ و محدودیت در زمان نگهداری خون و فرآورده های خونی موجب می شود که نیاز به اهدای خون دائمی و همیشگی باشد وآقایان هر ۳ماه وخانمها هر ۴ماه میتوانند اهداکننده این مایه حیات بخش باشند .

گفتنی است : پایگاه های انتقال خون در سراسر استان پذیرای حضور نیکوکاران برای اهدای خون و نجات جان همنوعان می باشند . افراد دارای سن ۱۸ تا ۶۰ سال با همراه داشتن کارت ملی می توانند به این پایگاه ها مراجعه نمایند .

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.