تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
4

فعالیت انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان رسما آغاز شد+عکس

  • کد خبر : 2275
  • 02 دی 1396 - 9:32
فعالیت انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان رسما آغاز شد+عکس

غلامعباس شمس الدینی عضو هیئت مدیره درحاشیه این نشست به خبرنگارما گفت : در جمع اعضای انجمن سه نسل روزنامه نگاری استان حضور دارند و وظایف ما همان وظائف ذاتی است که برعهده تشکل هاست ، لذا برای دفاع از حقوق صنفی،امنیت شغلی و ارتقای سطح مهارتهای شغلی تلاش می کنیم.

به گزارش هرمزگان امروز ، اعتبارنامه هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان توسط مدیرکل تعاون و کار هرمزگان اعطا و فعالیت این انجمن رسما آغاز شد. به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی روزنامه نگاران استان هرمزگان،مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان درحاشیه اعطای این اعتبارنامه به اعضاء، با اشاره به حقوق قانونی روزنامه نگاران گفت: تاسیس چنین تشکلی یک ضرورت است و انتظار می رود در سایه تعامل و تفاهم خواسته های قانونی صنف روزنامه نگاران محقق شود.

“مهندس سلیمی” اضافه کرد: این تشکل با همکاری انجمن صنفی کارفرمایان در جهت رفع مشکلات روزنامه نگاران و اصحاب رسانه تلاش کنند.

وی با اشار به ضرورت انعقاد پیمان های جمعی بیان داشت: انجمن صنفی روزنامه نگاران و کارفرمایان با پیمان جمعی راه را برای تحقق حقوق مشروع و قانونی صنف هموارتر کنند.

سلیمیاز اعضای این انجمن خواست بمنظور جذب حداکثری افراد متقاضی که شرایط عضو شدن را دارند، طی فراخوانی اقدام کنند.

در این نشست میثم رجایی سرپرست اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان بندرعباس گزارش مفصلی از روند شکل گیری انجمن، برگزاری مجمع عمومی ،تصویب اساسنامه و انتخاب هیئت مدیره و بازرسان ارائه کرد و اعتبارنامه اعضا توسط مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان به اعضا هیئت مدیره و بازرسان و دبیر انجمن اعطا شد .

غلامعباس شمس الدینی عضو هیئت مدیره درحاشیه این نشست به خبرنگارما گفت : در جمع اعضای انجمن سه نسل روزنامه نگاری استان حضور دارند و وظایف ما همان وظائف ذاتی است که برعهده تشکل هاست ، لذا برای دفاع از حقوق صنفی،امنیت شغلی و ارتقای سطح مهارتهای شغلی تلاش می کنیم.

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی روزنامه نگاران استان هرمزگان افزود: ترکیب این انجمن از طیف های مختلف سیاسی است اما هیات مدیره سیاست را پشت در انجمن گذاشته و فقط تحقق خواسته های قانونی صنفی را دنبال خواهیم کرد. وی افزود: برای تحقق این امر به زودی کمیته هایی را براساس اساسنامه درهمین راستا تشکیل خواهیم داد ومعتقدیم قدرت ما قدرتی است که برآمده از جمع روزنامه نگاران استان است و تقویت انجمن با حمایت اهالی رسانه محقق می شود .

شمس الدینی تاکید کرد: تعامل با تشکل ها و نهادهای صنفی روزنامه نگاری دردستورکار قرار دارد و درتعامل با یکدیگر می توان وضعیت روزنامه نگاران را بهبود بخشید. وی درپایان از اعضای انجمن ،هیئت مؤسس، مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان و سرپرست اداره تعاون شهرستان بندرعباس که درایجاد و تأسیس و فعالیت انجمن همکاری داشتند تشکر وقدر دانی کرد و گفت: انجمن صنفی از ابتدای دیماه عضوگیری خود را در چارچوب اساسنامه آغاز می کند وعلاقه مندان می توانند با مراجعه به دفتر موقت انجمن نسبت به عضویت اقدام کنند.

گفتنی است در این نشست اعتبار نامه فاطمه رکن الدینی به عنوان رییس هیات مدیره، عبدالعلی پوراشرف به عنوان نائب رییس ، غلامعباس شمس الدینی به عنوان خزانه دار و سید سکینه محبی به عنوان بازرس اعطا شد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=2275

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.