تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
2

فعالان رسانه‌ای در هرمزگان با ایجاد وحدت و همدلی به توسعه و پیشرفت بیشتر استان کمک کنند

  • کد خبر : 20917
  • 13 مرداد 1399 - 12:16
فعالان رسانه‌ای در هرمزگان با ایجاد وحدت و همدلی به توسعه و پیشرفت بیشتر استان کمک کنند
استاندار هرمزگان گفت: خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در هرمزگان به عنوان یکی از اقشار تاثیرگذار، باید با ایجاد وحدت و همدلی به توسعه و پیشرفت بیشتر استان کمک کنند.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر فریدون همتی در نشست با اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات استان هرمزگان از تلاش‌ها و همکاری‌های مجموعه رسانه‌ها و مطبوعات هرمزگان تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت: هر کس در هر جایگاهی که در هرمزگان قرار دارد، باید کمک کند تا به هدف پیشرفت و توسعه بیشتر استان، دست یابیم.

وی ادامه داد: باید با وحدت، همدلی و تعامل، میان همه افراد تاثیرگذار بر افکار و رفتار مردم و نقش آفرین در شکل گیری پدیده های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در استان هماهنگی خوبی ایجاد شود.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه نقد باید منصفانه، عاقلانه و سازنده باشد، افزود: هرمزگان استانی دارای ظرفیت‌های بسیار برای توسعه است و در مسیر توسعه، وجود هماهنگی و وحدت نظر بسیار مهم است.

همتی نقش رسانه‌ها در توسعه و پیشرفت جامعه را بسیار مهم و حیاتی دانست و بیان داشت: خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در هرمزگان به عنوان یکی از اقشار تاثیرگذار، باید با ایجاد وحدت و همدلی به توسعه و پیشرفت بیشتر استان کمک کنند.

وی گفت: کشور به کار و فعالیت نیاز دارد و مقام معظم رهبری نیز همواره بر کار و وحدت تاکید داشته‌اند.

استاندار هرمزگان ضمن تبریک روز خبرنگار به فعالان این عرصه در هرمزگان، خاطرنشان کرد: کمیته‌ای متشکل از همه دیدگاه ها برای بهتر برگزار شدن مراسم روز خبرنگار به صورت مجازی در هرمزگان تشکیل و درخواست‌های خود را از طریق روابط عمومی استانداری پیگیری کنند.

همتی تصریح کرد: در خصوص اعطای تسهیلات کم بهره به خبرنگاران و همچنین جهت خرید تجهیزات مورد نیاز به دفاتر رسانه ها با مرکز رایزنی می شود.

استاندار هرمزگان در خصوص تامین مسکن ویژه اهالی رسانه هم گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این خصوص مکاتبه لازم را انجام و نسبت به پیگیری اقدام نماید و استانداری نیز حمایت های لازم را از همه اهالی رسانه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=20917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.