تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
8

عزیزاله کناری فرماندار بندرعباس از دو محل حادثه خیز در رودخانه سیخوران بازدید بعمل آورد

  • کد خبر : 7858
  • 05 شهریور 1398 - 11:14
عزیزاله کناری فرماندار بندرعباس از دو محل حادثه خیز در رودخانه سیخوران بازدید بعمل آورد

فرماندار بندرعباس گفت: ادارت مرتبط جهت ایمنی و رفاه حال گردشگران در منطقه سیخوران از هیچ گونه کمکی دریغ نکنند

عزیزاله کناری فرماندار بندرعباس با حضور نمایندگان راهداری ، میراث فرهنگی و گردشگری ، محیط زیست ، آب منطقه ای ، ابراهیم اسماعیلی بخشدار مرکزی ، عبدالله روحانی رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی ، شورا و معتمدین روستای سیخوران ، از نزدیک دو محل حادثه خیز در رودخانه سیخوران از توابع دهستان سیاهو بخش مرکزی که سبب گرفتار شدن جوانان در حال شنا می شد ، بازدید بعمل آورد.

فرماندار بندرعباس در این بازدید اظهار داشت: با توجه به شرایط منطقه و بررسی تمام جهات فنی و محیط زیستی و گردشگری تصمیم گرفته شد که آب منطقه ای در تا پایان هفته جاری نسبت به تهیه چندیدن تابلو هشدار دهنده را در نزدیکی دو نقطه حادثه خیز نصب نماید و شابلن های هشدار دهنده را بر روی دیواره های رودخانه چاپ نماید. وی در ادامه افزود: آب منطقه ای نیز نسبت به تجهیز ایستگاه خود شامل ابزار نجات غریق و امداد رسانی اولیه و مستقر نمودن نماینده مربوطه با آموزش های لازم جهت خدمات رسانی در زمان وقوع حادثه اقدامات لازم را بعمل آورد.
عزیزاله کناری بیان داشت: حلال احمر دو نیروی انسانی را شناسایی با آموزش های لازم و آنها را در منطقه حادثه خیز مستقر کند و محیط زیست با ارائه آموزش های لازم زیست محیطی به جوانان منطقه در خصوص جمع آوری شاخ و برگ درختان برای جلوگیری از حریق اقدام نماید.

این مقام مسئول عنوان کرد: راهداری نسبت به پاکسازی کلیه کانال های ما بین جاده و همچنین تمیز کردن حاشیه جاده اقدام و مرمت آب بردگی ها و ترمیم خرابی جاده از ابتدای جاده تل گردو تا انتهای حوزه استحفاظی شهرستان بندرعباس به سمت احمدی را در دستور کار خود قرار دهد. فرماندار بندرعباس گفت: میراث فرهنگی با توجه به اینکه روستا هدف گردشگری است ، نسبت به شناسایی یک نیروی انسانی توانمند از بین جوانان روستا با نظر شورا بعنوان نماینده دائم خود با پوشش مناسب جهت مستقر شدن بین دو منطقه حادثه خیز و راهنمایی و مراقبت از جوانان و هشدار های لازم و راهنمایی گردشگران اقدام کند.

وی در پایان تصریح کرد: میراث فرهنگی و گردشگری چند نقطه را جهت نصب سطل زباله در اطراف رودخانه جانمایی کند و جمع آوری زباله های گردشگران و تخلیه آن در مکان مشخص را در دستور کار خود قرار دهد و همچنین دو نقطه را برای احداث سرویس بهداشتی با نصب چهار چشمه برای آقایان و بانوان جانمایی کند و مدیریت آن را به نماینده خود واگذار کند و تابلو راهنمای گردشگران را در ورودی روستای سیخوران نصب نماید.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=7858

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.