تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
4

عرضه مستقیم کالاها و مایحتاج عمومی مردم در دستور کار ستاد تنظیم بازار

  • کد خبر : 13171
  • 03 دی 1398 - 11:05
عرضه مستقیم کالاها و مایحتاج عمومی مردم در دستور کار ستاد تنظیم بازار

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: فرمانداران با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط عرضه مستقیم و بدون واسطه کالاها و مایحتاج عمومی مردم استان را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش هرمزگان امروز:  دکتر ایرج حیدری در چهلمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان با فرمانداران با اشاره وقوع سیل در برخی مناطق استان ،عنوان کرد: تلاش های مجموعه فرمانداران، دستگاه‌های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی و نیروهای مردمی با مدیریت استاندار هرمزگان برای کاهش مشکلات مردم مناطق سیل زده در سیلاب های اخیر به ویژه در شهرستان های پارسیان، بستک و جاسک قابل تقدیر است.

وی در همین رابطه گفت: مایحتاج عمومی مورد نیاز مردم مناطق سیل زده استان به مقدار لازم تامین شده است و سوخت مورد نیاز ناوگان سنگین و سبک عمومی و مردمی که برای خدمات رسانی مردم سیل زده شهرستان های پارسیان و بستک فعال هستند تامین می گردد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: فرمانداران با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط عرضه مستقیم مایحتاج عمومی مردم استان را در دستور کار قرار دهند.

وی گفت: تامین به موقع گاز خانگی مناطق مختلف استان در دستور کار شرکت پخش فرآورده های نفتی استان قرار گیرد.

در ادامه خلیل قاسمی ضمن تقدیر و تشکر از فرمانداران سه شهرستان پارسیان، بستک و جاسک در سیل اخیر به توزیع گوشت منجد وارداتی در برخی فروشگاهها شهرستان بندرعباس اشاره کرد و گفت: در راستای کمک به اقشار کم در آمد و متعادل سازی قیمت ها در بازار مقدار یکصد و بیست تن گوشت منجمد وارداتی در شهرستان بندرعباس توزیع خواهد شد. که به جهت تعادل در توزیع گوشت هر سرپرست خانوار می تواند حداکثر ۵ کیلو گرم گوشت منجمد وارداتی خرید نماید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: برنامه ریزی لازم به منظور تامین اقلام اساسی و ذخیره سازی میوه ایام پایانی سال با استفاده از ظرفیتهای موجود در استان انجام شده است.

وی به حذف واسطه گری در تامین و توزیع عرضه میوه و تره بار و اشاره نمود و اظهار داشت: جایگاه های توزیع میوه و تره بار با همکاری شهرداری و سازمان تعاون روستایی جهت حذف واسطه ها در سطح شهر ایجاد می شود که شهروندان با قیمت های مناسب خرید نمایند.

قاسمی با تاکید عرضه بدون واسطه مایحتاج عمومی مردم استان، افزود: عرضه مستقیم کالاها به معنای واقعی در طول سال، بدون واسطه و با بهره گیری از ظرفیت تعاون روستایی در مکان های مشخص با هدف دسترسی سریع و مناسب مردم به ویژه مردم مناطق کم برخوردار در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: عرضه مستقیم مایحتاج عمومی مردم نقش بسزایی در افزایش رضایت‌مندی مردم و کاهش هزینه های آنها خواهد داشت.

شایان ذکر است: امروز دوم دی ماه نیز اولین فروشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان رودان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افتتاح گردید.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=13171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.