تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
2

عدم برگزاری دوره های حضوری آموزش دریانوردی درهفته جاری

  • کد خبر : 19526
  • 15 تیر 1399 - 10:37
عدم برگزاری دوره های حضوری آموزش دریانوردی درهفته جاری
معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از تعطیلی دورهای آموزشی دریانوردی براساس تصمیمات ستاد استانی مقابله با شیوع ویروس کرونا خبرداد و گفت: برگزاری دوره های تئوری بصورت مجازی برگزار می شود .

به گزارش هرمزگان امروز: “اسماعیل مکی زاده ” با اشاره به قرارگرفتن استان در وضعیت خاص و محدودیت های اعمال شده از سوی ستاد استانی مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهارداشت: اگر چه دوره های آموزشی دریانوردی در قالب یک تقویم زمانبندی شده و به شکل مدوام می بایست برگزارگردد اما درشرایط کنونی همه ما در قبال سلامت یکدیگر مسئول هستیم و تبعیت از تصمیمات متخذه توسط مسئولین امر ارجح امور است .

این مقام مسئول بیان داشت: براساس مصوبات ستاد استانی مقابله با شیوع ویروس کرونا و اعمال برخی محدودیتها کلیه دوره های حضوری آموزش دریانوردی درتمام سطوح در هفته جاری تعطیل و نیز دوره های غیرحضوری (تئوری) بصورت مجازی برگزارمی شود.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از سر گیری دوره های مذکور را در هفته های پیش رو منوط به اعلام ستاد استانی و دستگاههای زیربط عنوان کرد و افزود: درصورتی هرگونه تصمیم جدید مبنی بر تشکیل و برگزاری دورهای آموزش دریانوردی زمان برگزاری دورها متعاقبا از طریق جراید، نشریات و کانالهای اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی اعلام می گردد.

مکی زاده اطمینان خاطر داد: به منظور جبران و بهره مندی دریانوردان از آموزش های لازم براساس تدوین برنامه ای نظامند و با مشارکت مراکز آموزشی کلاسهای فوق برنامه برگزارخواهد شد .

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=19526
  • منبع : روابط عمومی سازمان بنادرودریانوردی بندرعباس
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.