تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
6

طرح گردش کتاب در مدارس شهرستان سیریک اجرا شد

  • کد خبر : 11949
  • 04 آذر 1398 - 13:28
طرح گردش کتاب در مدارس شهرستان سیریک اجرا شد

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک : طرح چرخش کتاب در مدارس شهرستان سیریک در راستای تفاهمنامه فرهنگی که بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش شهرستان سیریک با هدف توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بین دانش آموزان منعقد شد در هفته کتاب و کتابخوانی در سطح مدارس شهر و روستا این شهرستان برگزار شد.

به گزارش هرمزگان امروز:  مصطفی کریمی زاده رئیس  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک گفت: طرح گردش کتاب با همکاری اداره ارشاد و آموزش و پرورش در سطح مدارس شهرستان سیریک برگزار می شود با  هدف توسعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی بین دانش آموزان می باشد .

 وی بیان کرد : در این طرح، ‌کتاب های از سوی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی تهیه می شود بین دانش آموزان مدارس به صورت امانی توزیع می شود برای یک وقت معینی که این روند در بین مدارس دیگر ادامه می یابد تا دانش آموزان تمامی این کتابها را یک دوره کل مورد مطالعه قرار دهند.
اگر برای این طرح برنامه ریزی های دقیق تری صورت پذیرد می تواند در افزایش سرانه مطالعه شهرستان نقش بسزایی داشته باشند که همه ادارات توان و ظرفیت موجود خود به کار می گیرند که تا این طرح اثربخشی و بازدهی آن بیشتر گردد.

یادآورمی شود : این طرح به طور آزمایشی در چند مدرسه شهرستان انجام گرفته که استقبال خوبی انجام شده  ، که این طرح بعنوان یک رویداد مهم فرهنگی و یک طرح ابتکاری در شهرستان مورد پیگیری قرار می گیرد

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=11949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.