تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
5

ضرورت حمایت ویژه از سرمایه گذاری شیلاتی در جهت پیشبرد اهداف کشور

  • کد خبر : 18848
  • 01 تیر 1399 - 10:20
ضرورت حمایت ویژه از سرمایه گذاری شیلاتی در جهت پیشبرد اهداف کشور
دکتر عبدالرسول دریایی سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان از مرکز تکثیر میگو تازه احداث بندرلنگه که با دانش بومی و همسطح با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است بازدید کرد.

به گزارش هرمزگان امروز: دکتر عبدالرسول دریایی با بیان اینکه این مرکز تکثیر با رعایت اصول و ضوابط بهداشتی و با بکارگیری فن آوری روز در هفت ماهه اخیر احداث شده است گفت: تاکنون بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بخش خصوصی و بدون دریافت تسهیلات در این مرکز هزینه شده است که خوشبختانه در حال حاضر در حال تولید است.

وی از این پروژه به عنوان یکی از پروژه های تاثیر گذار در جهش تولیدات شیلاتی هرمزگان یاد کرد و افزود: خوشبختانه بخش خصوصی تا کنون همت و پشت کار خوبی در به تولید رساندن این پروژه داشته است که امید واریم این روند تداوم داشته باشد.

دریایی در حاشیه این بازدید با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری و ضرورت حمایت از آن، بر حمایت ویژه از سرمایه گذاری شیلاتی در جهت پیشبرد اهداف کشور در جهش تولید و اشتغال تاکید کرد.

سرپرست اداره کل شیلات هرمزگان با بیان اینکه درکشور های پیشرو در توسعه شیلاتی ، سالانه بودجه هایی خوب و کلان در قالب تسهیلات ، پروژه های زیر بنایی و حمایتی به صنعت شیلات اختصاص داده می شود گفت: با توجه به ظرفیت خوب شیلاتی کشور به ویژه استان هرمزگان تحقق این امر می تواند نقش مهمی در رونق اقتصاد و اشتغال داشته باشد.

گفتنی است استان هرمزگان توانسته بالغ بر یک چهارم تولیدات شیلاتی کشور را در سال های اخیر به خود اختصاص دهد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=18848

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.