تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
7

ضرورت تامین زیرساخت های فرهنگی در شرکت های آب و فاضلاب استان

  • کد خبر : 2151
  • 26 آذر 1396 - 12:50
ضرورت تامین زیرساخت های فرهنگی در شرکت های آب و فاضلاب استان

مشاور فرهنگی مدیرعامل آبفای هرمزگان اظهار داشت: اقدامات فرهنگی باید به گونه صورت گیرد که شاهد بازتاب آن در خارج از سطح شرکت های آب و فاضلاب باشیم.

به گزارش هرمزگان امروز ، دومین گردهمایی شورای فرهنگی و ائمه جماعات و رابطین فرهنگی شرکت های آب و فاضلاب استان به میزبانی امور آبفای بندرلنگه برگزار شد.مدیرعامل آبفای هرمزگان در این گردهمایی، ضمن قدردانی از اهتمام مدیران امور آبفا در مسائل فرهنگی اظهار داشت: بایستی در حوزه فرهنگ همانند سایر حوزه ها، برنامه داشته باشیم و سیاست گذاری ها در این بخش در راستای منابع موجود باشد.

امین قصمی با تاکید بر پیگیری تامین زیرساخت های فرهنگی از سوی مدیران امور فرهنگی شرکت های آب و فاضلاب استان، گفت: برای انجام امور فرهنگی، این حوزه نیازمند بودجه بندی مستقل است .وی توصیه کرد: در طول سال باید چندین نوع آوری و کار فرهنگی شاخص اعم از فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی داشته باشیم.

مهندس قصمی همچنین با تاکید بر فعال شدن حوزه ورزشی آبفا و حضور مدیران و معاونین در برنامه های گروهی فرهنگی و ورزشی، تصریح کرد: اطلاع رسانی گلگشت ها بایستی برای تمامی امور باشد و خانواده ها و تلاش شود فرزندان همکاران نیز در این برنامه ها حضور داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به لزوم ارزیابی فعالان حوزه فرهنگی، تقدیر از فرزندان برتر این حوزه را ضروری شمرد.همچنین داشتن رفتار سازمانی و احترام به حقوق ارباب رجوع، حل مشکلات همکاران در حد امکان، حمایت از کودکان بی سرپرست در مسائل علمی، حضور مدیران و معاونین در نماز جماعت شرکت و دعوت از افراد بانفوذ و تاثیرگذار در مراسم های فرهنگی از دیگر مسائل مورد تاکید مدیرعامل آبفای استان در این گردهمایی بود.

در ادامه حجت الاسلام لبخندان با تصریح بر اینکه، مسائل فرهنگی کاری بسیار جدی است و نبایستی در حاشیه قرار گیرد، از مدیرعامل آبفای استان در خصوص مهم شمردن مسائل فرهنگی قدردانی کرد.

مشاور فرهنگی مدیرعامل آبفای هرمزگان اظهار داشت: اقدامات فرهنگی باید به گونه صورت گیرد که شاهد بازتاب آن در خارج از سطح شرکت های آب و فاضلاب باشیم.

وی تاکید کرد: مدیران بایستی نه فقط در حوزه فرهنگی بلکه در تمامی حوزه های دغدغه کار جدی و دلسوزی در راستای تحقق اهداف عالی شرکت داشته باشند. لبخندان همچنین از همکاری امامان جماعت شرکت های آب و فاضلاب استان نیز قدردانی کرد.

شایان ذکر است؛ در این گردهمایی از فعالان فرهنگی امور آبفای بندرلنگه و میناب نیز تقدیر شد. همچنین پس از گردهمایی نیز از سایت آبشیرین کن ده هزار متر مکعبی بندرلنگه نیز بازدید به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=2151

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.