تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
3

صید بالغ بر ۵۸۰ تن میگو از آبهای هرمزگان

  • کد خبر : 10715
  • 25 مهر 1398 - 9:15
صید بالغ بر ۵۸۰ تن میگو از آبهای هرمزگان

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان از صید بالغ بر ۵۸۰ تن میگو از آبهای هرمزگان و از آغاز فصل صید میگو تاکنون خبر داد.

به گزارش هرمزگان امروز : محمد جوانمرد با اشاره به آغاز فصل صید میگو از دهم مهرماه جاری گفت:امسال حدود ۱۷۹ فروند شناور صیادی با بیش از دوهزار و ۱۴۰ نفر صیاد در فصل صید میگوی ۹۸ مشارکت دارند.

وی با اشاره به اینکه طبق کارشناسی های به عمل آمده پیش بینی میشود امسال بالغ بر هزار و ۲۷۰ تن میگو از آبهای هرمزگان صید شود گفت:طبق پیش بینی های به عمل آمده از این میزان حدود ۹۵۰ تن میگوی درشت و حدود ۳۲۰ تن از آن میگوی سرتیز است.

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان با بیان اینکه تاکنون و در فصل صید میگوی سال جاری بالغ بر ۵۸۰ تن میگو صید شده است گفت: از این میزان بالف بر ۴۷۰ تن آن میگوی درشت و حدود ۱۰۸ تن آن میگوی سر تیز بوده است.

جوانمرد تصریح کرد :صیدگاه میگوی هرمزگان از شهرستان سیریک و شهرستان میناب تا سواحل منطقه تولا واقع در شمال در شهرستان قشم شامل می شود .

گفتنی است استان هرمزگان با توجه طول نوار ساحلی، تنوع گونه ای، تنوع روش های صید، ۴۰ درصد صید آب های جنوب را به خود اختصاص داده است

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=10715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.