تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
4

صدور و تمدید کارت بازرگانی در سامانه جامع تجارت

  • کد خبر : 21309
  • 22 مرداد 1399 - 11:38
صدور و تمدید کارت بازرگانی در سامانه جامع تجارت
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان اعلام کرد: ثبت درخواست صدور یا تمدید کارت بازرگانی توسط متقاضیان در سامانه جامع تجارت به عنوان سامانه یکپارچه تجارت صورت می گیرد.

به گزارش هرمزگان امروز: محمد عباسی با اعلام خبر فوق افزود:

به استناد قوانین و مقررات و اسناد بالادستی از جمله ماده ۳ قانون مقررات صادرات و واردات، بند (ت)، ماده ۶، ماده ۳ آیین نامه اجرایی و مواد ۵ و ۶ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، فرایند جدید صدور کارت بازرگانی تغییر یافت.

وی افزود: در گام نخست متقاضیان ثبت درخواست صدور یا تمدید کارت بازرگانی خود را در سامانه جامع تجارت به عنوان سامانه یکپارچه تجارت انجام می دهند.

عباسی اظهار داشت: درخواست صدور یا تمدید کارت بازرگانی بر اساس استعلام از مراجع ذیربط توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در سامانه مربوطه بررسی و تایید می شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان تصریح کرد: پس از آن نتایج استعلام انجام شده از درخواست متقاضیان به سامانه اتاق بازرگانی به صورت سیستمی ارسال می شود.

وی افزود: با توجه به شرایط کنونی ، تجار و بازرگانان و تمامی متقاضیان صدور و تمدیدکارت بازرگانی از مراجعه حضوری به سازمان صنعت، معدن وتجارت و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس خودداری نموده و جهت ثبت نام و تمدید می توانند به نشانی www.ntsw.ir مراجعه نمایند.

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=21309

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.