تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
7

شورای شهر بندرلنگه در هوا ! / انتخاب رئیس شورای شهر بندرلنگه در جلسه غیر رسمی با ۳ رای!

  • کد خبر : 7899
  • 05 شهریور 1398 - 16:13
شورای شهر بندرلنگه در هوا ! / انتخاب رئیس شورای شهر بندرلنگه در جلسه غیر رسمی با ۳ رای!

تنش ها زمانی در شورای شهر بندرلنگه بالا گرفت که ۳ عضو شورای شهر بندرلنگه حاضر شدند طی یک صورتجلسه شکایت این شورا را از شهردار سابق بندرلنگه پس بگیرند تا پرونده ی شکایت اعضای شورای شهر بندرلنگه از شهردار سابق بسته شود

به گزارش هرمزگان امروز شنیده ها حاکی از آن است که جلسه ی انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بندرلنگه با حضور ۳ عضو این شورا و نماینده ی فرمانداری بندرلنگه برگزار شده که در این جلسه ۳ عضو شورا ، صادق تاروتی را به عنوان رئیس شورای شهر بندرلنگه انتخاب کرده اند.!

این اتفاق در حالی رخ می دهد که دو نفر از اعضای این شورا در این نشست حضور نداشته اند و انتخاب هیئت رئیسه فقط با حضور ۳ عضو شورا انجام شده است در صورتیکه برای رسمیت یافتن این جلسه حضور ۴ عضو شورای شهر الزامیست.

صادق تاروتی رئیس شورای شهر بندرلنگه در گفتگو با هرمزگان امروز در ابتدا ضمن تایید این جلسه با حضور نماینده فرمانداری بندرلنگه به هرمزگان امروز گفت : دو عضو شورای شهر “مصطفی کهن و فاطمه شریفی آزاد” از دریافت دعوتنامه ها امتناع ورزیده اند و این شورا بیش از ۲ هفته است که نشستی را برگزار نکرده و متاسفانه کار مردم لنگ شده است.

وی با اعلام اینکه درست است که جلسه رسمی نبوده است ولی با توجه به عدم حضور مکرر دو عضو شورای شهر مجبور شدیم جلسه را با مکاتبات و استعلامات با حضور نماینده ی فرمانداری برگزار کنیم ولی این موضوع را رسانه ای نکرده ایم تا هیات تطبیق نظر خود را به صورت رسمی به ما اعلام کند که آیا با توجه به عدم حضور مکرر دو عضو دیگر در جلسات این انتخاب مورد تایید خواهد بود یا خیر.

تاروتی در پاسخ به سوال اینکه برای برگزاری انتخابات هیئت رئیسه چندبار از دو عضو دیگر دعوت شده است افزود : ما برای این جلسه یک بار از اعضا خواستیم که در جلسه حضور داشته باشند ولی این افراد از دریافت دعوتنامه امتناع ورزیده اند.وی همچنین افزود : عدم دریافت دعوتنامه صرفا برای این جلسه نبوده است و همانطور که اعلام کردم جلسات مکرری نیز برگزار شده است و این دو عضو در آن شرکت نکرده اند.

مصطفی کهن عضو شورای شهر بندرلنگه نیز در گفتگو با هرمزگان امروز گفت : هیچ دعوتنامه ای برای بنده ارسال نشده است که بخواهم از دریافتش امتناع کنم.!

وی با اشاره به اینکه فاطمه شریفی آزاد نیز در زمان این جلسه در سفر بوده است ادامه داد : متاسفانه سه عضو شورای شهر بندرلنگه بدون اطلاع مجددا صادق تاروتی را به عنوان رئیس انتخاب و صورتجلسه نیز کرده اند و این صورتجلسه را برای فرمانداری ارسال کرده اند تا هیات تطبیق در خصوص انتخاب رئیس جدید با ۳ رای تصمیم بگیرد.

لازم به یادآوری است تنش ها زمانی در شورای شهر بندرلنگه بالا گرفت که ۳ عضو شورای شهر بندرلنگه حاضر شدند طی یک صورتجلسه شکایت این شورا را از شهردار سابق بندرلنگه پس بگیرند تا پرونده ی شکایت اعضای شورای شهر بندرلنگه از شهردار سابق بسته شود.

حال باید منتظر ماند که آیا هیات تطبیق، انتخاب هیئت رئیسه شورای شهر بندرلنگه را با ۳ رای به رسمیت می شناسد یا خیر!

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=7899

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.