تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
6

شهردار بندرعباس را استیضاح کنید! / چرا شورای شهر دست از بازی های سیاسی بر نمی دارد؟

  • کد خبر : 13766
  • 23 دی 1398 - 12:09
شهردار بندرعباس را استیضاح کنید! / چرا شورای شهر دست از بازی های سیاسی بر نمی دارد؟

اعضای محترم شورای شهر و آقای شهردار بندرعباس ، لختی از موضع اعلی حضرتی پایین آیید و پاسخ دهید که چرا وضعیت شهر بندرعباس اینگونه است و مردم مشکلات زیادی را به واسطه ی عدم مدیریت صحیح شهری باید تحمل کنند.

به گزارش هرمزگان امروز، یکصد و پنجاه و دومین جلسه ی علنی شورای شهر بندرعباس در حالی برگزار شد که ریاست شورای شهر از شهردار بندرعباس به صورت کتبی و تلفنی درخواست حضور در صحن علنی را برای پاسخگویی به سوالات شورای شهر در خصوص وضعیت نابسامان پیش آمده در روزهای بارانی کرده بود ، اما شهردار بندرعباس در این جلسه حضورمانند جلسه های پرچالش حضور پیدا نکرد.

این عدم حضور وی باعث انتقاد رئیس شورای شهر بندرعباس نیز شد و جراره عنوان کرد که فکر می کردیم که این موضوع برای شهردار مهم باشد

متاسفانه شورای شهر بندرعباس یکی از سیاسی ترین شورا های تاریخ بندرعباس است ، به گونه ای که جریان های فکری وابسته به افراد خاص در این شورا باعث می شوند که شهردار بندرعباس هر کاری دلش می خواهد انجام دهد و درد چوب این هرکاری دلش میخواهد نیز فقط مردم بندرعباس باید تحمل کنند.

روزهای بارانی که برای مردم باید به یکی از روزهای خاطره انگیز تبدیل شود همیشه تبدیل به یک مشکل بزرگ برای مردم بندرعباس شده به گونه ای که شهروندان هر از گاهی از خدا می خواند که باران برایشان نفرستد چرا که یا سیلاب وارد منازل و محل کسب آنها می شود و یا خودروهای آنها در وضعیت بحرانی قرار می گیرند و تردد در شهر عملا غیرممکن می شود.

این اتفاق برای بار اول و دوم نیست که رخ می دهد ، نکته ی قابل تامل اینکه شهرداری میتواند پس از هر باران نقاط حادثه دیده را شناسایی و اقدام به ترمیم نماید اما نه تنها این اتفاق رخ نمی دهد ، بلکه با بیخیالی همان مشکلات را در روز بارانی بعد خواهیم داشت.

حال چرا اعضای شورای شهر که از دل مردم برخواسته اند حاضر نیستند به خاطر مردمی که برای آنها قسم خورده اند شهردار بندرعباس را استیضاح نمایند و شهردار بهتری را برای این شهر انتخاب کنند سوالی است که باید اعضای شورای شهر به آن پاسخ بدهند.

آیا عباس امینی زاده که تمایل ندارد به هیچ فردی پاسخگو باشد و اقدام به پاسخ سوالات اعضای شورای شهر و یا رسانه های مطالبه گر نماید آنقدر شهردار خوبی برای شهر بندرعباس بوده که مردم و نمایندگان مردم در شورای شهر از آن راضی هستند یا باز هم اعضا با سیاست زدگی ترس از دست دادن منافع خود را به واسطه ی تغییر شهردار دارند!؟

اعضای محترم شورای شهر و آقای شهردار بندرعباس ، لختی از موضع اعلی حضرتی پایین آیید و پاسخ دهید که چرا وضعیت شهر بندرعباس اینگونه است و مردم مشکلات زیادی را به واسطه ی عدم مدیریت صحیح شهری باید تحمل کنند.

و ای کاش مشکل شهر بندرعباس فقط همین وضعیت نابسامانش در روزهای بارانی بود….

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=13766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.