تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
3

شهردار بندرعباس باید پاسخگوی وضعیت شهر بندرعباس در حین بارندگی باشد

  • کد خبر : 13783
  • 24 دی 1398 - 10:26
شهردار بندرعباس باید پاسخگوی وضعیت شهر بندرعباس در حین بارندگی باشد

فاطمه جراره رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس: شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی ، شهادت چند تن از هم استانی ها و سانحه سقوط هواپیمای مسافربری را به هموطنان تسلیت گفت/ شهردار بندرعباس باید پاسخگوی وضعیت شهر بندرعباس در حین بارندگی باشد و روند رفع آبگرفتگی از طریق اصولی انجام گردد/ از همه نیروهایی که در حین بارندگی‌های اخیر در صحنه بودند قدردانی می‌کنم

به گزارش هرمزگان امروز: فاطمه جراره رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در یکصد و پنجاه و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس که با دستور کار بررسی مشکلات شهری ناشی از بارندگی برگزار شد پس از تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی و شهادت چند تن از هم استانی ها و همچنین سانحه سقوط هواپیمای مسافربری اظهار داشت : از همه نیروهایی که در حین بارندگی‌های اخیر در صحنه بودند و تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به مردم به کار گرفتند قدردانی می‌کنم.

وی افزود: جا داشت شهردار بندرعباس با توجه به اهمیت موضوع در جلسه حضور پیدا کند چون هم به صورت کتبی دعوت شده بودند و هم با ایشان تماس گرفته شده بود.

جراره بیان کرد: من فکر می‌کردم این موضوع آنقدر برای شهردار بندرعباس اهمیت دارد که شخصا در جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس حضور پیدا کنند ، اما متاسفانه شاهد حضورشان نیستیم.

وی خاطرنشان کرد : لازم است جناب امینی‌زاده در جلسه شورا حاضر شوند و نسبت به وضعیت شهر بندرعباس حین بارندگی پاسخ دهند تا با همفکری و ارائه نظرات کارشناسی ، فکری برای حل مشکلات مردم در حین بارندگی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد : بحث سر این نیست که نیروهای شهرداری در بارندگی حضور به موقع داشته‌اند یا نه بلکه بحث سر این است که این مشکلات حتما باید حل شود و حضور شهردار در این جلسه از این جهت الزامی بود

لینک کوتاه : https://www.hormozgantoday.ir/?p=13783

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.